اخبار گردشگری

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران در روستای رادکان، ۱۳ کیلومتری شهرستان چناران واقع شده است. قدمت بنای این هتل به بیش از ۱۵۰ سال پیش باز می گردد. اقامتگاه بوم گردی ارگ در سال ۱۳۹۵ با حفظ معماری سنتی این خانه قدیمی، احیا و مرمت شد و در همان سال فعالیت خود را آغاز کرد. اقامتگاه بوم گردی ارگ متشکل از یک حیاط اندرونی شامل اصطبل، کبوتر خانه و حوض کوچک، و یک حیاط بیرونی دارای اتاق های شاه نشین، اتاق های تابستانه، شربت خانه و حوض آب در داخل محوطه خود می باشد. به جهت حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، برخی از اتاق های این اقامتگاه بوم گردی فاقد تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند. همچنین برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه باغ تعبیه شده است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از هیاهو و شلوغی شهر های بزرگ هستند، می توانند در این اقامتگاه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند. لازم به ذکر است که موقعیت مکانی این خانه سنتی در فاصله ۷۵ کیلومتری از شهر مقدس مشهد می باشد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران
عمومی

پارکینگ

غذا و نوشیدنی

شربت خانه سنتی

خارج از هتل

تخت سنتی

دید(View) در برخی اتاق ها

نمای رو به حیاط

مکالمه کارکنان

مسلط به زبان انگلیسی

خدمات

پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تهیه بلیط
خدمات اینترنتی

اینترنت

پولی!
پارکینگ
رایگان! به صورت غیر مسقف با ظرفیت ۲۰ ماشین (با هماهنگی قبلی)

قوانین و مقررات اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران
ساعت تحویل اتاق۱۴
ساعت تخلیه اتاق۱۵
قانون خردسال

هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان، ۵ تا ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای ۱۰ سال نفر اضافه محاسبه می شود
اطلاعات مهم دیگر

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، برخی از اتاق های اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان فاقد تخت، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند، همچنین برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه باغ تعبیه شده است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در این اقامتگاه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.
لازم به ذکر است این اقامتگاه بوم گردی در کیلومتر ۱۳ جاده چناران به قوچان، در روستای رادکان واقع شده است.

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناراناقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان چناران