اخبار گردشگری

ایرنا سهم عمده ای در اطلاع رسانی از خدمات دولت دارد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد علی حضرتی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین،افزود: خبرگزاری ایرنا با گذشت نزدیک به ۹۰ سال از آغاز فعالیت خبری خود با حفظ تعادل و با حضور فعال در همه عرصه ها توانسته در جهت اطلاع رسانی صحیح و به موقع اخبار قدم های موثر و مثبتی را در کشور بردارد.
وی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت به مردم نیز موفق عمل کرده و رسالت خود را در راستای انعکاس اخبار با کیفیت و درست برای آحاد جامعه به خوبی انجام داده است.
حضرتی ادامه داد: در کار خبر حفظ امانت، صداقت و اخلاق حرفه ای اهمیت بسیاری دارد که این مهم در اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی به روشنی دیده می شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت کار اصحاب رسانه، اضافه کرد: خبرنگاری از یک سو حرفه ای پر خطر و در عین حال مهم و تاثیر گذار است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا در قزوین ضعف رسانه ای دولت با توجه به هجمه های وارده را به خوبی جبران کرد،افزود: با توجه به هجمه خبری که علیه دولت طی این سالها اتفاق افتاد خبرگزاری ایرنا مانند پدافندی هوشمند عمل کرد و توانست بخش عمده ضعف رسانه ای دولت را حداقل در استان ما برطرف کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین در ادامه با اشاره به همکاری نزدیک ایرنا و میراث،افزود: خبرگزاری ایرنا طی سال ها همکاری با میراث فرهنگی برای تحقق اهداف این دستگاه کمک کرده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت و نظام وظیفه دارد تا در کنار اطلاع رسانی به جامعه، با طرح صادقانه و بدون کم و کاست مسایل و مشکلات به مدیران و مسئولان برای حل آنها کمک کند.
وحید مقدم سلیمی افزود: مهم ترین اولویت ما امانتداری و رعایت اخلاق در تهیه و تنظیم اخبار است چرا که مخدوش کردن این اصل موجب واگرایی و عمل به آن موجب همدلی و همبستگی است.
وی ادامه داد: صحت و امانتداری در خبرهای ایرنا فدای سرعت نمی شود، چرا که اعتماد عمومی، سرمایه اجتماعی یک رسانه محسوب می شود و رسانه ما این ثروت عظیم را با چیز دیگری عوض نمی کند.
مقدم سلیمی با اشاره به اینکه معروفیت، مقبولیت نمی آورد، در پایان گفت: این یک اصل بدیهی است که اگر مقبول باشیم جاودانه می شویم و تنها راه مقبول شدن، اعتمادآفرینی و معبر ایجاد اعتماد نیز امانتداری است.
۷۳۸۹*۳۰۱۳
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “”+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

ارسال به دوستان

نام:

ایمیل گیرنده:

برای ارسال به چندین ایمیل از علامت , استفاده کنید

Captcha: