اخبار گردشگری

دشمنى پنهانى با فیلم ساعت ۵ عصر وجود دارد

به‌رغم این‌که ساعت ۵ عصر به‌عنوان نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری توانسته موفقیتی نسبی به دست آورده و در دو هفته اول نمایش‌اش به فروش ۵‌میلیارد تومان برسد، این بازیگر و کارگردان محبوب سینمای کمدی از وجود یک دشمنی پنهان با وی و فیلمش خبر می‌دهد..

 بنا به گزارشی که در حاشیه اکران فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر در پردیس سینمایی مگامال تنظیم شده، مهران مدیری از دشمنی‌هایی گفته که علیه او و فیلمش در جریان است: یک فضا علیه فیلم راه افتاده است. در برخی از سایت‌ها و مطبوعات و یک دشمنی پنهانی درباره فیلم شروع کرده‌اند. البته من دلیل این دشمنی‌ها را می‌دانم؛ البته الان نمی‌توانم بگویم زیرا توضیحش مفصل است.

وی در ادامه درباره این دشمنی بیشتر توضیح می‌دهد: متاسفانه بسیاری از افرادی که علیه فیلم مطلب می‌نویسند، فیلم را ندیده‌اند. من از روز اول هم گفتم که فیلم ساعت ۵ عصر با سایر فیلم‌های کمدی متفاوت است. البته نمی‌خواهم بگویم فیلم خوب است یا بد، بلکه معتقدم که هر فردی خودش باید شخصا فیلم را ببینند و نظر بدهد و نمی‌شود درباره شنیده‌ها درباره فیلم نظر داد.

نکته جالب این است که خبرنگار ایلنا در شرح گفته‌های مهران مدیری روی این نکته حاشیه‌ای تأکید کرده که مدیری در این مراسم با سه محافظ شرکت کرده بود.

گفتنی است؛ فیلم ساعت ۵ عصر که روزهای اول نمایش عمومی خود را با رکورد‌های گوناگونی آغاز کرده بود، بعد از دو هفته اکران و رسیدن به فروش ۵‌میلیارد تومان با افت نسبی در آمار فروش روزانه‌اش روبه‌رو شده است.

روزنامه شهروند