اخبار گردشگری

سپاه از هیچ تلاشی برای ساماندهی محدوده قلعه فلک الافلاک دریغ نمی کند

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که بمناسبت روز خبرنگار در محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، افزود: اخیرا در فضای مجازی عده ای بدون هیچ سند و استدلالی در قالب گروه های اجتماعی اقدام به جوسازی و بازی با احساسات مردم می کنند.
وی با بیان اینکه نباید کسی به صرف برداشت های شخصی با افکارعمومی بازی کند، گفت: انتشار این مطالب ناشی از بی اطلاعی افراد یادشده از ساز و کارهای قانونی طرح ساماندهی محوطه قلعه فلک الافلاک است.
سردار کشکولی توضیح داد: مجموعه سپاه دارای ۲ جنبه سخت افزاری و نرم افزاری است که بخش سخت افزاری یا نظامی آن در خارج از شهر خرم آباد بوده و بخش نرم افزاری آن به دلیل ارتباط مستقیم با مردم باید در محیط شهری استقرار یابد تا مردم و مراجعان با مشکلات حمل و نقل مواجه نباشند.
وی به زمین پیشنهاد شده در مجاورت باغ کشاورزی خرم آباد اشاره کرد و گفت: از این زمین تاکنون هیچ استفاده کشاورزی خاصی نشده اما از زمانی که بحث واگذاری آن به سپاه پیش آمده٬ مسئولان دستگاه مربوطه نه تنها همکاری نمی کنند بلکه با کاشت چند اصله درخت و ایجاد فضای سبز تلاش می کنند که افکار عمومی را نسبت به این مسئله حساس نمایند.

** وظیفه خبرنگار تقویت روح انقلابی گری در جامعه است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: انقلاب اسلامی همه ساختارهای جهانی را دگرگون ساخت تا آنجایی که می توان گفت فروپاشی شوروی سابق و محو شدن کمونیسم نیز برگرفته از اثرات قدرتمند انقلاب اسلامی ایران بود.
وی افزود: شایسته است که خبرنگاران با نگاه ریزبینانه خود و درک درست از شرایط موجود٬ روح انقلابی گری را در جامعه حفظ و تقویت کنند چرا که در بین جامعه به عنوان افرادی بی طرف شناخته می شوند و به همین علت می توانند درخصوص تحقق این مهم نقشی کلیدی داشته باشند.
سردار کشکولی با بیان اینکه خبرنگار باید از اقدامات سلبی پرهیز کند، گفت: اگر خبرنگار به مسئله ای که منافع شخصی وی را در پی دارد ورود کند٬ به نوعی اقدام به خود زنی و انتحار نموده و این با روح بی طرفانه این شغل مقدس در تعارض است.
وی ادامه داد: یأس پراکنی٬ سیاه نمایی وانتشار اخباری که تنها موجب ایجاد فضای التهاب در جامعه می شوند ازجمله مسائلی هستند که خبرنگاران را از رسالت واقعی خود دور می کنند اما به لطف خدا و آگاهی این قشر زحمتکش در استان لرستان شاهد این قبیل مسائل نبوده ایم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خبرنگاران افرادی اجتماعی هستند که دردهای تک تک افراد جامعه را درد خود می پندارند لذا می توان گفت که خبرنگار انسان دردمندی است که نسبت به همه تحولات و رویدادهای اجتماعی احساس مسئولیت می کند.

**جنگ برای ما تمام نشده است و تا رفع ظلم در سراسر جهان بر علیه مستکبران ادامه دارد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ما اکنون به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه پوست اندازی کرده ایم و کم اطلاع ترین فرد در زمینه مسائل سیاسی حتی اگر از معاندان جمهوری اسلامی نیز باشد٬ به این قضیه معترف است که از ابتدای انقلاب اسلامی تمام پیروزی ها از آن ملت بزرگ ایران است.
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله تمام نشده است، افزود: ۳۸ سال است که ما با مستکبران عالم در جنگ هستیم و این مسئله تا ریشه کنی ظلم از عالم ادامه خواهد داشت.
سردار کشکولی درخصوص ساختار سیاسی کنونی کشور گفت: دموکراسی ما در همه جان زبانزد است چرا که هیچ فردی را نمی توان یافت که نسبت به مسائلی مانند انتخابات اخیر خدشه ای وارد کند و تعبیر رئیس جمهوری که از آن به عنوان برج بلند دموکراسی یاد کرد٬ به واقع تعریف بسیار دقیق و درستی است.
۷۲۶۴/۳۰۲۲
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی

انتهای پیام /*

‘;

$.ajax({
type: “Post”,
url: “/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend”,
data: “{data:'” + data + “‘, enterd: ‘” + enterd + “‘ , captcha:'” + captcha + “‘ }”,
contentType: “application/json; charset=utf-8”,
dataType: “json”,
success: function (msg) {

if (msg.d == “”) {
//alert(‘با موفقیت ارسال شد’);
ResultText.innerHTML = “”+ divbody;
} else {
alert(msg.d);
ResultText.innerHTML = oldhtml;

}
ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent4_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

},
error: function () {
ResultText.innerHTML = “error”;
}
});

}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(“.popup”).colorbox({ width: “350px”, inline: true, href: “#ResultText” });
//var objLayer = document.getElementById(layer);
//doPopup(objLayer,obj)
}

ارسال به دوستان

نام:

ایمیل گیرنده:

برای ارسال به چندین ایمیل از علامت , استفاده کنید

Captcha: