اخبار گردشگری

۱۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری روستای ملحمدره اختصاص یافت

علی ترابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با ابلاغ اعتبار فوق عملیات بهسازی و عمران روستای ملحمدره توسط بنیاد مسکن آغاز خواهد شد.
وی بهسازی و بهبود وضعیت محیط روستا را مهمترین کار در روستاهای گردشگری برشمرد و افزود: با ساماندهی رودخانه جاری در میان روستا، هدایت آبهای سطحی و فاضلاب منازل و نیز جمع آوری فضولات حیوانی می توان چهره خوشایندی برای روستای ملحمدره ساخت.
بخشدارمرکزی اسدآباد با اشاره به سیاست دولت در خدمت رسانی بهتر به مناطق روستایی گفت: روستاهای اسدآباد از محروم ترین روستاهای استان همدان و ازنعمت بهسازی کمتر برخوردار شده اند.
ترابی بیان کرد: با وجود برخورداری روستای ملحمدره از مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری اما این روستا هنوز ظرفیت و آمادگی پذیرش گردشگر را ندارد.
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: اقامت، حمل و نقل وخـدماتی مانند: پـذیرایی، بـانکی، پزشکی و امنیتی برای گردشگران روستای ملحمدره باید تامین شود.
وی خاطرنشان کرد: به تازگی خانه بوم گردی ملحمدره برای اقامت گردشگران مهیا شده و همچنین برای راه اندازی سفره خانه سنتی، احداث پارک روستایی و سرویس های بهداشتی هماهنگی های لازم با میراث فرهنگی و امور روستایی استانداری انجام شده است.
ملحمدره و حبشی روستاهای هدف گردشگری اسدآباد هستند.
اسدآباد با ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان واقع شده است.
۷۵۲۷/۲۰۸۷
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*


فرهنگی


توسعه گردشگری


ملحمدره


اسدآباد