اخبار گردشگری

نخستین اکو پارک طبیعی شمالغرب کشوردر مشگین شهر احداث می شود

جواد قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبیعت شهرستان مشگین شهر از گونه‌های گیاهی و جانوری متعددی برخوردار است و در مجموعه اکوپارک برخی گونه‌های حیوانی شهرستان به ویژه پرندگان در قالب یک موزه طبیعی به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد گفت: طبیعت مشگین شهر امتیازات و پتانسیل‌های گردشگری قابل‌توجهی داشته و این مجموعه می‌تواند بخشی از آن را معرفی کند.
قربانی از افتتاح سینمای پل معلق نیز خبر داد وگفت؛ این سینما به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت بالغ بر ۳۱۰ نفر روز جمعه ۲۰ مرداد ماه، افتتاح و فیلم ‘نهنگ عنبر ۲ ‘ به‌عنوان اولین فیلم در این سینما اکران می‌شود.
وی افزود با افتتاح این مجموعه علاوه بر اکران فیلم، می توان مراسم فرهنگی را در این محل برگزار کرد
او اضافه کرد: هدف اصلی مجموعه گردشگری پل معلق احداث فضای مناسب ورزش‌های هیجانی در محوطه پل است و بمنظور تحقق این هدف احداث بانجی جامپینگ با ارتفاع ۱۰۰ متر مدنظر است که در ماه‌های آتی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
وی در خصوص احداث تله کابین در محوطه پل معلق افزود: اظهار کرد : احداث تله کابین با ارتفاع ۲هزار و ۸۰۰ متر و به مساحت ۱۴ کیلومتر از محوطه پل معلق آغاز و تا پناهگاه سبلان تداوم خواهد داشت.
پل معلق مشگین شهر بزرگترین پل معلق خاورمیانه است که ۲ سال پیش به بهره برداری رسید و هم اکنون بعنوان یکی از برندهای گردشگری استان اردبیل مطرح می باشد.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۷۱۱۰/۶۰۱۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


اکو پارک


گردشگری


مشگین شهر