اخبار گردشگری, رستوران

رستوران کالوک تهران

رستوران کالوک رستورانی با غذاهای ایتالیایی واقع در منطقه سعادت‌آباد تهران، روزانه پذیرای تعداد زیادی از هموطنان تهرانی است. کالوک، می‌تواند مکانی بسیار زیبا و دنج برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی شما مانند تولد و سالگرد ازدواج باشد. این رستوران از متد خاص سرآشپز معروف ایتالیا «سالواتی » پیروی می‌کند. خود این فرد هم در بازدیدی از کالوک این ادعا را تأیید کرد.
با وارد شدن از درب چوبی زیبای این رستوران، محیط بزرگ و چیدمان اصولی میزها نظر شما را به خود جلب می‌کند. برخلاف محیط تاریک سایر رستوران‌های ایتالیایی، نورپردازی کالوک بسیار حرفه‌ای و جذاب است. رنگ‌های روشن به‌کاررفته در دکوراسیون و پخش موسیقی ملایم و دلنشین، فضای آرامش‌بخش و دل‌انگیزی را برای مهمانان به وجود می‌آورد. قاب های چشم نواز نشسته روی دیوار، زیبایی این رستوران را دو چندان کرده است.
سرآشپز رستوران کالوک «حمیدرضا رنجبر» است که حتماٌ وی را در برنامه‌های آشپزی تلویزیون دیده‌اید حتماٌ استیک خوشمزه کالوک را با طعم بی‌نظیر سس آلبالو امتحان کنید. به جرات می‌توان گفت که استیک‌های کالوک با هیچ رستوران دیگری برابری نمی‌کند. زیرا در تهیه آن‌ها از گوشت‌های تازه و سس‌های جدید و عالی استفاده می‌شود. یکی دیگر از نقاط قوت کالوک نسبت به سایر رستوران‌های ایتالیایی سطح شهر، حجم غذاهای آن است. به گفته آقای رنجبر، غذاهای ایتالیایی کم‌حجم‌ترین غذاها بعد از غذاهای فرانسوی هستند، اما در این رستوران مقدار غذاها بر طبق ذائقه ایرانی تعیین شده است. حتی علی‌رغم مصرف ۷۰ گرم مرغ در سالاد سزار سایر رستوران‌های ایتالیایی، در کالوک سه برابر این مقدار یعنی ۲۰۰ گرم برای یک پرس از این سالاد استفاده می‌شود.
با منوی متنوع رستوران کالوک شامل انواع سالادهای خوشمزه، نوشیدنی‌های گوارا، پیتزا، پاستا و غیره می‌توانید با هر بار مراجعه به این رستوران طعم‌های جدیدی را تجربه کنید. قیمت مناسب با توجه به قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق تهران، سطح بالای رستوران و کیفیت غذاهای آن نقطه قوتی برای کالوک به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید غذای متفاوتی را در این رستوران نوش‌جان کنید، حتماٌ از قبل برای رزرو میز اقدام فرمایید.
آدرس: سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان چهارم شرقی.
شماره تماس: ۲۲۳۴۷۹۹۵- (۰۲۱)

رستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهران

رستوران کالوک تهرانرستوران کالوک تهران