اخبار گردشگری

پذیرش ۷۴ هزار فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

فریدون سیدمصطفوی روز یکشنبه در بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی افزود: بیشترین مهمانان اسکان یافته در ارومیه، مهاباد و منطقه آزاد ماکو مستقر شده اند.
وی ادامه داد: هفت هزار خانواده به تعداد ۵۳ هزار نفر روز در مدارس استان و بقیه در خانه های معلم و باشگاه فرهنگیان استان پذیرش شده اند.
وی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان با ۶۴ مدرسه و ۵۱۰ کلاس از نوع ‘الف و ب’ و ۱۸۰ کلاس ویژه در استان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.
وی اظهار کرد: امسال کلاس های درس استان با صرف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به اقلام پذیرایی از مسافران تجهیز شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از این محل ۱۰۰ دستگاه یخچال، ۱۰۰ دستگاه تلویزیون، ۲۴۰ تخته فرش و حدود پنج هزار و ۵۰۰ تخته پتو و بیش از یک هزار و ۸۰۰ عدد بالش برای ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی ارسال کرده ایم.
سیدمصطفوی بیان کرد: ۱۶ پایگاه، پذیرش فرهنگیان را در استان برعهده دارند و اطلاع رسانی های لازم در راستای اسکان بهینه میهمانان در استان انجام شده است.
وی اضافه کرد: ۲۹۸ نفر عوامل اجرایی دخیل در این زمینه هستند و ناحیه ۲ ارومیه امسال مسئولیت اسکان در ارومیه را برعهده دارد.
به گزارش ایرنا سال گذشته یک هزار و ۲۳۱ اتاق در قالب ستادهای اسکان فرهنگیان در آذربایجان غربی مورد استفاده قرار گرفت که پذیرای ٩ هزار و ٨٠ خانواده با بیش از ۴۰ هزار نفر بود.
۷۱۲۵/۲۰۹۳ **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*


فرهنگی


اسکان فرهنگیان


ستاد اسکان آذربایجان غربی


آذربایجان غربی