اخبار گردشگری

طباطبایی: استقلال هیچ طرح و تاکتیکی مقابل حریفش نداشت/ بازیکنان کار خودشان را انجام می‌دهند

دروازه‌بان پیشین استقلال معتقد است این تیم در مقابل استقلال خوزستان فقط پاس‌های بی‌ارزش ارسال کرده و نتوانسته بر اساس تاکتیک‌هایش اقدام به گلزنی کند.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ برتر که منجر به تساوی بدون گل شد اظهار کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است که به رقبایش فشار وارد می‌کند که دیروز هم استقلال خوزستان تحت فشار بود اما با بستن لایه‌های دفاعی مانع از گلزنی استقلال تهران شدند. من هیچ کار خاصی از استقلال ندیدم و بازیکنان بی‌برنامه و سردرگم بودند. حریف بهتر از استقلال توانست لایه‌های دفاعی را ببندد. روز گذشته فقط شاهد ارسال پاس‌های بی‌هدفی بودیم که در میانه زمین جابه‌جا می‌شد که در ادامه بازیکنان استقلال رو به ارسال‌های بلند آوردند که کولیبالی همه آن‌ها را دور کرد.

او با بیان این که به موفقیت این تیم امیدوار است افزود: معتقدم استقلال می‌تواند نتیجه بگیرد اما بازی چشم‌نوازی نداشته باشد. کارهای دیروز استقلال روی خلاقیت‌های فردی بازیکنان بود و فقط پاس‌های بی‌ارزش را ارسال می‌کردند. این موضوع به بحث‌های تاکتیکی برمی‌گردد و استقلال برنامه تاکتیکی نداشت. بازیکنان همان طور که دوست دارند بازی می‌کنند و هر کسی سبک خودش را دارد. این موضوع باید اصلاح شود.

دروازه‌بان پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم سبک بازی خود را به بازی مستقیم تغییر می‌دهد؟ یادآور شد: من سر تمرین‌های استقلال نیستم و نمی‌دانم چه کار می‌خواهند بکنند اما اگر همین شکل را حفظ کنند به نتیجه نمی‌رسند.

طباطبایی درباره اضافه شدن بازیکنانی مانند امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی به ترکیب استقلال گفت: امید ابراهیمی بازیکن بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری است. استقلال تیمی است که می‌تواند حریفان خود را اذیت کند و به یک تیم باکیفیت تبدیل شود اما این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی و کارهای تاکتیکی است.