اخبار گردشگری

بهره مندی از جوایز متنوع در بیستمین جشنواره تابستانی کیش

به گزارش ایرنا ،در بیستمین جشنواره تابستانی کیش که به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حال برگزاری است ،جوایز متنوع و ارزشمندی در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان از راههای مختلف می توانند از آن بهره مند شوند.
این جشنواره که به اصطلاح به آن ‘سه جیم’ گفته می شود به معنی ‘جزیره جشنواره ها و جایزه ها’ است و در آن برای تمام سنین و سلیقه های برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.
رویکرد این رویداد مشارکت تمام مردم ایران و تلفیقی از برنامه های مختلف برای تمامی سنین به ویژه کودکان است .
در این جشنواره و هر سه روز یک بار برنامه هایی شاد در یکی از اماکن گردشگری کیش از جمله پارک آبی، محموعه تفریحی پارک دلفین و سافاری کیش و بر خلاف سالهای گذشته که برنامه ها تنها در تالار شهر متمرکز بود امسال جنگ ها به صورت چرخشی در بازارها و مراکز تجاری کیش اجرا می شود.
در این دوره از جشنواره علاقه مندان می توانند با دریافت کارت اعتباری و یا کارت هدیه همتا کیش طلایی از شعبه های بانک پارسیان در سراسر کشور در قرعه کشی های این جشنواره که شامل یک واحد آپارتمان مسکونی است ،شرکت کنند.
خرید و پرداخت هزینه ها از کارتخوان های تجارت الکترونیک پارسیان نیز شانس برنده شدن یک واحد آپارتمان مسکونی را به خریداران می دهد.
همچنین خانواده هایی که از طریق رالی تور به کیش سفر می کنند از جایزه سه دستگاه خودرو برخوردار می شوند .
علاوه بر این جوایز در مراسمی که هر شب در تالار شهر کیش برگزار می شود یک میلیون تومان بین رانندگان تاکسی که از دستگاه کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان برای دریافت کرایه و تراکنش های بانکی استفاده می کنند قرعه کشی می شود.
اختصاص یک دستگاه خودرو نیسان به فروشندگان فروشگاه ها در پایان جشنواره ، قرعه کشی یک و نیم میلیون تومان جایزه برای فروشندگان فروشگاه ها ، جوایز غیر نقدی معادل شش میلیون تومان شامل انواع لوازم خانگی به برندگان خوش شانس بیستمین جشنواره اهدا می شود.
علاوه بر اینکه شهروندان در این دوره از جشنواره می توانند از جوایز ارزنده برخودار شوند می توانند هر شب شاهد حرکت کارناوال شادی از مقابل تالار شهر کیش باشند .
حرکت عروسک های تن پوش با لباس های شاد و رنگی ، شخصیت های کارتونی و دلقک ها ، عروسک های بادی و گروه نوازندگان در شهر و بازارهای کیش به همراه نواختن موسیقی های شاد توانسته فضایی شاد برای گردشگران فراهم سازد .
بازار گرفتن عکس یادگاری نیز در هنگام حرکت کارناوال و اجرای برنامه عروسک ها و دلقک ها نیز گرم است .
بیستمین جشنواره تابستانی کیش که از ۱۵ تیر با شعار جشنواره کیش به وسعت ایران آغاز شده
تا ۳۰ شهریور ماه با برگزاری برنامه های متنوع و سرگرم کننده ادامه دارد.
۱۶۳۰*۱۶۴۱/ خبرنگار: مریم زبان دان – انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


جشنواره تابستانی


منطقه آزاد کیش