اخبار گردشگری

اتفاقی عجیب در لیست بازیکنان پرسپولیس

نام شش بازیکن پرسپولیس در لیست اعلام شده نفرات این تیم از سوی سازمان لیگ دیده نمی شود. سازمان لیگ اسامی بازیکنان تیم های لیگ برتری را براساس آنچه که باشگاه ها در اختیار این سازمان قرار داده و قراردادهایی که ثبت شده اعلام کرد. نگاهی به اسامی بازیکنان تیم پرسپولیس نشان می دهد نام شش بازیکن این تیم در لیست وجود ندارد که البته این مسئله دلایل مختلفی دارد.بازیکنان پرسپولیس

احمد نوراللهی، بشار رسن، آدام همتی، شاهین عباسیان، سعید حسین پور و محمدامین اسدی شش بازیکنی هستند که به رغم حضور در تمرینات در لیست پرسپولیس نامشان دیده نمی شود. بشار رشن با تیم پرسپولیس قرارداد داخلی بسته و هنوز بازیکن نیروی هوایی عراق است و ITC وی صادر نشده است. این بازیکن قرار است از چند روز دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

 آدام همتی که در دو بازی قبلی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس جایی نداشت مشکل کارت پایان خدمت دارد و به همین دلیل نام او هم در لیست ارائه شده به سازمان لیگ وجود ندارد.

احمد نوراللهی هم دو ماه از خدمت سربازی اش باقی مانده و این روزها با مجوز یگان خدمتی اش در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند اما حق بازی ندارد. سه بازیکن دیگر حسین پور، عباسیان و اسدی بازیکنان رده سنی زیر ۲۱ سال پرسپولیس هستند و قراردادشان هنوز ثبت نشده است.

محمدامین اسدی چند روز پیش با تهدید به خودسوزی موفق به دریافت رضایتنامه از باشگاه پیکان شد.

نام سایر بازیکنان پرسپولیس در این لیست قرار گرفته و البته سازمان لیگ هنوز مدت و مبلغ قرارداد بازیکنان را اعلام نکرده است.