اخبار گردشگری

غرق شدن ۲ نوجوان در رودخانه شاهزاده عباس رفسنجان

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه عصر امروز فاطمه و ریحانه ۲ خواهر ۱۳ و ۱۸ ساله رفسنجانی در رودخانه شاهزاده عباس این شهرستان غرق شدند.

سید محسن مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا با این اشاره اینکه ۲ دختر نوجوان بعد از مدتی توسط خانواده و مردم از آب بیرون کشانده می شوند اظهار کرد: ماموران اورژانس حدود ۶ دقیقه بعد از نخستین تماس به محل حادثه رسیدند.

وی ادامه داد: اقدامات تیم اورژانس به منظور احیای ۲ نوجوان غرق شده در رودخانه شاهزاده عباس رفسنجان، مفید واقع نشد و این ۲ دختر جان خود را از دست دادند.

مرتضوی گفت: رودخانه شاهزاده عباس به صورت بند خاکی است و احتمال غرق شدن افراد در صورت نزدیک شدن به این رودخانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه خانواده این ۲ دختر نوجوان به منظور تفریح به این منطقه رفته بودند تصریح کرد: وجود درختان انبوه در حوالی رودخانه شاهزاده عباس رفسنجان این منطقه را به محل گردش و تفریح مردم تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز یک پسر نوجوان ۱۷ ساله در این رودخانه غرق شد.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان از مسئولان خواست در منطقه گردشگری شاهزاده عباس زیرساخت هایی فراهم کنند تا خانواده هایی که برای گذراندن اوقات فراغت به این منطقه مراجعه می کنند دچار حوادث ناگوار نشوند.

رودخانه شاهزاده عباس تقریبا ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر رفسنجان فاصله دارد.

رفسنجان با جمعیت ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.