اخبار گردشگری, رستوران

رستوران مستوران تهران

رستوران مس‌توران یکی از مشهورترین رستوران های تهران در سال ۱۳۹۴ تأسیس شد. نام این رستوران به معنای سرزمین مس می باشد. طراحی فوق‌العاده، اسم منحصر‌به‌فرد، تنوع غذاهای ایرانی و طریقه خاص سرو آن‌ها نام این رستوران را خیلی زود بر سر زبان‌ها انداخت. فضای داخلی مس‌توران کاملاٌ سنتی و الهام گرفته از معماری و سنت‌های دوران صفوی است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که همه وسایل موجود در این رستوران یا از جنس مس و یا به رنگ مسی است. در ورودی رستوران نانوایی وجود دارد که برای پیش‌غذای مشتریان نان محلی گرد و بسیار خوشمزه‌ای در آن پخت می‌شود.
زیبایی دیگر ورودی مس توران حوض کوچک فیروزه‌ای پر ازگل‌های شاداب است. مشتریان در کنار آن با انداختن سکه عکس یادگاری می‌گیرند. اتفاق نوستالژیک دیگری که هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند، استفاده از شیشه‌های دوغ آبعلی به‌جای گلدان و طاس‌های مسی با قدمت ۱۰۰ ساله به‌عنوان لوستر است. فضاهای شاه‌نشین، صندلی‌های لهستانی، صندلی‌هایی با روکش چرم، بشقاب‌ها و تفنگ‌هایی نشسته بر دیوار همگی براساس ذوق و علاقه انتخاب‌شده‌اند.
آوردن آفتابه و لگن مسی قدیمی برای شستشوی دست‌ها قبل از سرو غذا از چیزهایی است که شما را غافلگیر می‌کند. سپس ماست محلی به همراه نان تنوری که به آن اشاره شد به‌عنوان پیش‌غذا آورده می‌شود. رستوران مس توران با ارائه منویی منحصربه‌فرد شامل انواع نوشیدنی و غذاهای اصیل ایرانی تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان رقم می‌زند. انواع کباب‌های ایرانی، سوپ‌ها و پلو زعفرانی در لذیذترین طعم‌ها و با بالاترین کیفیت در این رستوران سرو می‌شوند.
اگر به دنبال فضایی دلنشین و گذراندن اوقاتی لذت‌بخش و سرشار از آرامش هستید، حتماٌ به این رستوران سری بزنید.
آدرس: میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه.
تلفن: ‌۲۶۱۵۱۴۱۹- ۲۶۱۵۱۴۲۱(۰۲۱)

رستوران مستوران تهران

رستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهران

رستوران مستوران تهرانرستوران مستوران تهران