اخبار گردشگری

رستوران کوبابا تهران

کافه رستوران کوبابا در سال ۱۳۹۴ در منطقه جردن تهران افتتاح شد. دکوراسیون زیبا و سرشار از خلاقیت این رستوران شما را در بدو ورود مسحور می‌کند. منوی خاص و فوق‌العاده این رستوران شامل انواع سالاد و غذاهای خوشمزه خاورمیانه‌ای، عربی و ترکی می‌باشد. گفتنی است که منوی مخصوص ناهار این رستوران، شامل گلچینی از غذاهای لذیذ ایرانی است که به‌وسیله ماهرترین آشپزها و با بهترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. این رستوران بی‌نظیر، در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما عزیزان است. خبر خوش این‌که در این رستوران محلی زیبا نیز برای بازی کودکان دلبندتان پیش‌بینی شده است که می‌توانند تا آماده شدن غذا در آن بازی کنند. همچنین، سالنی بسیار زیبا به همراه بالکنی باصفا نیز در این رستوران وجود دارد. اگر مایلید غذای خود را در فضای آزاد سرو کنید این مکان بسیار مناسب و ایده آل به نظر می‌رسد. این رستوران لوکس، انتخاب خوبی برای قرارهای رسمی، جشن‌ها و مهمانیهای خصوصی شماست.

علی‌رغم بالا بردن قیمت غذا، این رستوران همیشه شلوغ و پر از مشتری است. پس یادتان باشد که از قبل تلفنی برای رزرو میز اقدام کنید. چیزی که در کوبابا نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند، یخچال شیشه‌ای بزرگی پر از ترشیجات و خوراکی‌های خوشمزه است. مشتریان می‌توانند از این خوراکی‌ها بخرند و با خود به منزل ببرند. انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و کاپوچینوهای خوش‌طعم در محیط دلنشین کافه این رستوران در انتظار شماست.

موسیقی زنده رستوران کوبابا با آهنگ‌های ترکی و غربی مهمانان را در حین صرف غذا همراهی می‌کند. لازم به ذکر است که اینترنت وای‌ فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس مهمانان شما عزیزان است.

آدرس: منطقه جردن، بلوار آفریقا، خیابان گلخانه، پلاک ۲۵۷، طبقه ۱

تلفن تماس:   ۲۶۲۰۸۹۵۶(۰۲۱)

رستوران کوبابا تهرانرستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا تهرانرستوران کوبابا تهران