اخبار گردشگری

خودکشی دختر جوان پس از مهمانی شبانه

پسر جوان گمان نمی کرد آخرین مهمانی شبانه که با دختر مورد علاقه اش می رود، به مرگ تلخ او منجر شود. چند روز پیش پرونده مرگ دختر ۲۷ساله ای بعد از مهمانی شبانه، با شکایت خانواده اش به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.خودکشی دختر

مادر این دختر به قاضی پرونده گفت:من پنج دختر دارم که دو تا از آنها با هم دوقلو هستند. دخترم همراه خواهر دوقلویش ۱۶بهمن سال گذشته برای حضور در یک مهمانی به خانه ای در شرق تهران رفتند. شب هنگام که برگشتند، او خیلی بی قرار و ناراحت بود، اما هر چه از وی پرسیدم علت این همه ناراحتی چیست، پاسخ درستی به من نداد.

وی افزود:خواهرش می گفت در مهمانی پسر مورد علاقه دخترم حضور داشته که از کارهایی که او در مهمانی انجام داده، ناراحت شده است، تا چند روز دیگر حالش بهتر می شود اما روز بعد او به اتاقش رفت و دیگر بیرون نیامد. زمانی که سراغش رفتیم، او بیهوش بود. تعدادی قرص هم کنارش افتاده بود. دخترم را به بیمارستان بردیم، اما با توجه به تلاش پزشکان فوت کرد.

مادر میانسال ادامه داد:زمانی که با خواهر دوقلوی او حرف زدم، متوجه شدم به خاطر اختلاف با پسر مورد علاقه اش خودکشی کرده است. گمان می کنم این جوان در مرگ دخترم نقش داشته باشد. پزشکان به ما گفتند علت مرگ دختر ۲۷ ساله ام مصرف تراماودل و متادون بوده است. دخترم هیچ وقت از این داروها استفاده نمی کرد، نمی دانم چرا با خوردن این داروها به زندگی اش پایان داده است.

بعداز شکایت، با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد این پرونده آغاز شد. در این مرحله خواهر دوقلوی دختر فوت شده مورد تحقیق قرار گرفت و به افسر مربوط گفت:من و خواهرم مهمان جشنی در خانه پسر مورد علاقه خواهرم بودیم. آن شب افراد زیادی در آن مهمانی شرکت کرده بودند. خواهرم در حال صحبت با یکی از مهمانان بود که متوجه شد پسر مورد علاقه اش در حال گفت وگو با دختر جوانی است. با دیدن این صحنه، او ناراحت شد و به اتفاق، مهمانی را ترک کردیم و به خانه رفتیم. فردای آن روز خواهرم با خوردن قرص خودکشی کرد. پسر جوان عامل مرگ خواهرم است و از او شکایت داریم.
خودکشی با ترامادل و متادون

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که دختر جوان ترامادل و متادون را ساعاتی پیش ازاین که خانواده اش او را در خانه پیدا کنند از عطاری خریده و پس از مصرف آن دچار مسمومیت شده و فوت کرده است. پسر جوان با دستور قضایی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دو روز پیش بازداشت شد.

متهم ۲۲ ساله دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت:من به عنوان انباردار در شرکتی در تهران کار می کنم. آبان سال گذشته درحال بازگشت به خانه ام بودم که با سارا آشنا شدم. ارتباطمان در حد دوستی بود. شب حادثه در مهمانی از من ناراحت شد و همراه خواهرش به خانه برگشتند. او بعد از آن دیگر تلفن مرا جواب نداد. چند روز بعد از طریق پیامک خواهرش متوجه شدم که او فوت کرده است.

با توجه به گفته های این جوان، تحقیقات از او ادامه دارد.