اخبار گردشگری

جاعل ویزا دستگیر شد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک جاعل عناوین دولتی و ویزا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمدالله علیزاده در این‌باره گفت: چندی پیش سه تن از شهروندان با مراجعه به این پایگاه، ادعا کردند فردی که خود را ذی‌نفوذ در نهادهای حاکمیتی و دستگاهای دولتی معرفی  کرده بود با ادعای توانایی در اخذ ویزا از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با دریافت ۷۰ میلیون تومان از مالباختگان ادعا کرده بود که ویزاها را تحویل خواهد داد، گفت: پس از تحویل ویزاها این افراد متوجه جعلی بودن آن شده‌اند.

به گفته رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی بنا بر ادعای مالباختگان مالباختگان متهم همواره سلاح گرم و سایر ابزارهای دفاعی نظامی به همراه داشته و همین باعث شده تا آنان ادعایش در خصوص داشتن نفوذ در نهادهای مختلف را باور کنند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی دستگیری جاعل را در دستور کار قرار دادند، گفت: سرانجام با پایش‌های تخصصی صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم  شدند و طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور جلب، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهم ادامه داد:  مخفیگاه متهم در یک ساختمان قدیمی در حوالی خیابان آذربایجان بود و هنگام دستگیری نیز سعی داشت با استفاده از سلاح سرد ماموران را مرعوب کند که دستگیر شد. همچنین در بازرسی صورت‌گرفته تعدادی ابزار و ادوات دفاعی نظامی از قبیل بی‌سیم و اسحله قلابی کشف و ضبط شد.

به گفته رییس پایگاه هشتم آگاهی تهران بزرگ جاعل به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.