اخبار گردشگری

ادعای جالب علی پروین درباره پرسپولیسی ها

مراسم انتخاب برترین های فصل ۹۶-۹۵ فوتبال ایران یک شنبه گذشته در حالی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که پرسپولیسی ها جوایز را درو کردند. علی پروین هم یکی از مدعوین این مراسم بود که به دلیل مشکلات شخصی نتوانست خودش را به برج میلاد برساند اما در جریان تقسیم جوایز برترین ها بود.علی پروین
برانکو ایوانکوویچ، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی ۴ پرسپولیسی بودند که ۵ جایزه به علاوه تیم سال را به دست آوردند و در همین راستا دیروز دقایقی با علی پروین گپ زدیم. نظرات جالب اسطوره پرسپولیس در مورد این ۴ برنده را در زیر می خوانید:

برانکو ایوانکوویچ؛ کاربلده!
برانکو توی این دو سال نشون داده که یه مربی کاربلده و تونست پرسپولیس رو هم قهرمان لیگ برتر کنه. همین جا به آقابرانکو تبریک می گم و ان شاءا… امسال هم بتونه هم قهرمانی لیگ برتر رو تکرار کنه و هم قهرمان آسیا بشه… البته حتماً بنویسین که علی دایی و علی منصوریان هم کارشون درسته و فصل قبل با تیم هاشون عالی کار کردن ولی به هر حال برانکو انتخاب شد و من هم به این مربی کاربلد تبریک می گم.

علیرضا بیرانوند؛ به شما چی گفتم؟
یادتونه؟! همون اول که علیرضا بیرانوند اومد پرسپولیس، گفتم می تونه ۱۰ سال دروازه تیم مون رو بیمه کنه. بیرانوند باید حواسش جمع باشه و حالا دو برابر تمرین کنه. اون باید احمد عابدزاده رو الگو قرار بده. یه روزی به عابدزاده گفتم فکر نکن فیکس تیم ملی شدی همه چیز تموم شده، باید دو برابر تمرین کنی که کسی بهت نرسه و خداوکیلی هم همین طور شد. احمدرضا بیشتر از هر فوتبالیست و دروازه بانی تمرین می کرد تا به اون جایگاه رسید. توصیه من هم به بیرانوند همینه که عابدزاده رو الگو کنه و دوبله تمرین کنه.

سیدجلال حسینی؛ ستون تیمه!

سیدجلال ستون تیمه و بچه ها هم دوستش دارن. شما دیدین علیرضا بیرانوند وقتی جایزه گرفت از سیدجلال تعریف کرد و طارمی هم کاپیتان رو برد بالا و همه اینا نشون میده حسینی لیاقت کاپیتانی رو داره. از لحاظ فنی هم رودست سیدجلال دفاع نیومده و همه می دونن بالای ۱۰۰ بازی ملی کار آسونی نیست. «سید» باید امسال حواسش به کل تیم باشه و جوونای پرسپولیس رو راهنمایی کنه تا به امید خدا هم قهرمان ایران بشن و هم آسیا.

 مهدی طارمی؛ مواظب خودش باشه
مهدی طارمی از اون جوونایی هستش که فوتبال توی خونشونه. اون هم آقای گل شد و هم جایزه بهترین بازیکن رو گرفت و بهش تبریک می گم. مهدی نیازی به توصیه نداره ولی از اون می خوام مواظب خودش و جایگاهی که به دست آورده، باشه. طارمی الان بهترین فوروارد ایرانه و یکی، دو هفته دیگه دوباره به اوج برمی گرده و شروع به گلزنی می کنه. این خط و این نشون! در مورد این یکی مطمئنم اگه با همین فرمون جلو بره و توی آسیا هم پشت سر هم گل بزنه، می تونه مرد سال آسیا بشه چون انصافاً لیاقتش رو داره.

تیم پرسپولیس؛ حرف نداشت
جایزه بهترین تیم هم بی حرف و حدیث به پرسپولیس رسید. پرسپولیس فصل گذشته حرف نداشت و جا داره به آقاطاهری، آقا برانکو و همه بر و بچه های تیم تبریک بگم که فصل قبل گل کاشتن و ان شاءا… فصل بعد هم همه جایزه ها رو درو می کنن.