اخبار گردشگری

گران ترین اتاق هایی که در مجلل ترین هتل های جهان قرار دارند

چه چیزی بهتر و هیجان انگیزتر از ساکن شدن در اتاقی زیبا و مجلل، با تمام امکانات، که منظره ای رو به بهشت داشته باشد؟ اما به راستی سفر به مکانی که تمام انتظارات ما را از یک هتل ایده آل برآورده می کند، چقدر هزینه دارد؟ اگر دوست دارید با گران ترین اتاق هایی که در مجلل ترین هتل های جهان قرار دارند آشنا شوید، با ما همراه باشید.

Royal Penthouse Suite, Hotel President Wilson
ژنو، سوئیس
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۷۰۰۰۰ یورو

این اتاق که در پنت هاوس یک هتل زیبا قرار دارد، با منظره بی نظیرش شما را به وجد خواهد آورد. مساحت کلی این هتل ۱۸۰۰ متر مربع است که ۱۲ اتاق خواب و ۱۲ سرویس بهداشتی دارد.

9058

Maharajah Pavilion, Raj Palace
جایپور، هند
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۵۶۷۰۰ یورو

این اتاق ۴ طبقه دارد که با کریستال ها و دکوری های طلایی تزیین شده است. مساحت آن۱۵۰۰ متر مربع می باشد که شامل آسانسور خصوصی، موزه اختصاصی، استخر خصوصی، کتابخانه و تراسی با دیدی پانوراما است.

9059

Ty Warner Penthouse, Four Seasons
نیویورک، آمریکا
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۴۳۸۰۰ یورو

اتاقی را تصور کنید که دیدی ۳۶۰ درجه به نیویورک دارد. مساحت این هتل ۴۰۰ متر مربع است و از امکانات آن می توان به کتابخانه و بالکن شیشه ای با منظره ای رو به شهری مرمری اشاره کرد.

9060

Hilltop Villa
جزیره لوکالا، فیجی
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۳۹۵۰۰ یورو

این هتل در جزیره ای رویایی و زیبا واقع شده است. کافی است که روی تراس آن قدم بگذارید و از منظره آب های آرامی که در مقابل تان قرار دارد، نهایت لذت را ببرید. مساحت این اتاق ۱۱۰ متر مربع و مساحت فضای سبز آن ۱۰۰۰ متر مربع است. این مکان ۵ اتاق خواب و چندین سرویس بهداشتی دارد.

9061

Penthouse Suite, Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez
کن، فرانسه
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۳۶۷۰۰ یورو

مطمئنا هر فردی اتاقی که منظره ای از یک سو به کوههای آلپ و از سوی دیگر به دریای مدیترانه داشته باشد را می پسندد. صاحبان معروف ترین برندها مانند اورئال یا شوپارد در طول جشنواره کن در این هتل اقامت داشته اند. مساحت این هتل ۱۷۰۰ متر مربع است که شامل آثار هنری پابلو پیکاسو و حمام ترکی است.

9062

Penthouse Suite, Hotel Cala di Volpe
پورتو کرو، ایتالیا
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۳۵۹۰۰ یورو

منظره نفس گیر این هتل از برترین جاذبه های آن است. این هتل شامل ۳ اتاق خواب و یک استخر خصوصی است که مساحتی حدود ۲۵۰ متر مربع دارد.

9063

Suite 5000, Mandarin Oriental
نیویورک، آمریکا
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۳۱۵۰۰ یورو

شاید این هتل به اندازه هتل های دیگر بزرگ نباشد اما امکاناتی که دارد را در هیچ کجای جهان نخواهید یافت.  این هتل با مساحت ۳۰۰ متر مربع دارای کلکسیون موسیقی، هنر و فیلم است که از بهترین جاذبه های آن می باشد.

9064

Sky Villa, Palms Casino Resort
لاس وگاس، آمریکا
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۳۰۶۰۰ یورو

این هتل دارای آسانسور اختصاصی شیشه ای، استخری با دیوارهای شیشه ای، تراسی اختصاصی، اتاق ماساژ و باشگاه ورزشی است. مساحت کلی آن ۸۰۰ متر مربع و دارای ۶ اتاق خواب است.

9065

The Royal Suite, Hôtel Plaza Athénée
پاریس، فرانسه
قیمت هر اتاق برای یک شب: ۲۷۰۰۰ یورو

از تراس این اتاق می توانید زیباترین منظره پاریس، برج ایفل، را مشاهد کنید. مساحت این اتاق ۴۵۰ متر مربع است که ۴ اتاق خواب، جکوزی، سونای بخار دارد. از آنجا که اتاق های آن با گلهای زیبا و تازه تزیین شده، همیشه در آن احساس شادابی خواهید کرد.

9066