اخبار گردشگری

کنایه کمدین خنداننده شو به آزاده نامداری + فیلم

برنامه شب گذشته خندوانه به اجرای دو کمدین خنداننده شو در مرحله نیمه نهایی اختصاص داشت. مجید افشاری و سیده مریم کشفی در دومین شب از مرحله نیمه نهایی به رقابت با یکدیگر پرداختند و توانستند نظرهای خوبی از سوی مربی های خنداننده شو جذب کردند.آزاده نامداری
سوژه شدن آزاده نامداری در خنداننده شو

مجید افشاری از گروه حسن معجونی اولین نفری بود که برای اجرای استندآپ کمدی خود روی صحنه آمد. مجید افشاری استندآپ کمدی خود را با نامه ای از توصیه های پدرش آغاز کرد و با ظرافت تمام به معضلات اجتماعی پرداخت. مجید افشاری در بخشی از استندآپ خود به ماجرای این روزهای فضای مجازی و جنجالی که در سوئیس برای آزاده نامداری شکل گرفته بود اشاره کرد.

مجید افشاری در بخشی از نامه پدرش با کنایه به ماجرای آزاده نامداری گفت:پدرم وصیت کرد هر جا میری برو، ولی سوئیس نرو، اگه هم رفتی پارک نرو، چون اونجا بادهای شدیدی میاد و همه چیز رو با خودش می بره….

عکس هایی از بانوی نامدار تلویزیون آزاده نامداری در حالی که همراه همسر و فرزندش در سوئیس به سر میبرد منتشر شد و نداشتن حجاب در این عکسها بهانه ای برای دست به دست چرخیدن آنها در فضای مجازی شد و جنجال های زیادی با انتشار این عکسها به پا شد.

آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون که با اجرا در برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید این روزها سوژه بسیاری از رسانه های اجتماعی شده است.