اخبار گردشگری

تولد نوزادی که یک جنین عجیب باردار است + تصاویر+۱۴

وجود بخشی از بدن نوزاد متولد نشده داخل بدن جنین پسری که نوزاد باردار شده بود موجب تعجب تیم پزشکی شد.نوزاد باردار

Doctors astonished when they discovered newborn boy was ‘pregnant’ with his own twin brother

تولد نوزاد باردار با نیمی از بدن برادر دوقلویش

نوزاد پسری که برادر دوقلوی مرده اش را داخل شکم داشت متولد شد .بدن نیمه رشد کرده برادر دوقلوی این نوزاد به اندازه ۷ سانتی متر با مغز و عضوی ناقص بود که در دیواره پشتی شکم این نوزاد قرار گرفته بود. وضعیت قرار گرفتن جنین ناقص مرده داخل شکم نوزاد متولد شده خوشبختانه در وضعیتی بود که آسیبی به او نرسانده بود برای همین این نوزاد پسر کاملا سالم به دنیا آمد.

بارداری نوزاد مورد نادری است که تا کنون ۲۰۰ مورد از ان در سرتاسر دنیا گزارش شده است.به گزارش میرر سونوگرافی انجام شده برای تشخیص سلامت نوزاد تازه متولد شده راز وجود جنین دوقلوی این نوزاد داخل بدن او را فاش کرد ، جنین نیمه رشد کرده مغز کامل و دست و پا داشت که با جراحی از بدن برادرش خارج شد.

دکتر “باهاوان صورات” می گوید:۹ روز بعد از به دنیا امدن نوزاد موردی مشکوک در وضعیت سلامتی او دیده شد که برای تشخیص دقیق سونوگرافی تجویز شد اما هرگز تصور نمیشد چنین نتیجه ای دیده شود.

باورکردنی نبود ولی نوزاد تازه متولد شده بخشی از بدن یک جنین را باردار بود ، من در بررسی ها استخوان های اندام تحتانی جنین داخل شکم نوزاد را دیدم.

بعد از انجام یک عمل جراحی حساس موفق به خارج کردن نیمه بدن یکی از جنین های دوقلو که مرده داخل شکم قل دیگرش قرار داشت را خارج کنیم و در حال حاضر نوزاد در وضعیت خوبی به سر می برد.

9055