اخبار گردشگری

۶ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری نیر اختصاص یافت

فرماندار نیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بحث گردشگری یا صنعت سبز مهم ترین ظرفیت این شهرستان است و باید از این قابلیت نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
وی گفت: صنعت گردشگری می تواند دیگر صنایع منطقه را رونق بخشد و باعث درآمد پایدار می شود.
وی به قابلیت و جاذبه های گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان نیر با دارا بودن ۶ منطقه نمونه گردشگری مصوب در استان اردبیل رتبه اول را به خود اختصاص داده و این امر باعث می شود توجه مسوولان به حوزه گردشگری و تاریخی منطقه به صورت ویژه باشد.
احمدی به برگزاری جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی اشاره کرد و گفت: این جشنواره از یک شهریور به مدت سه روز در منطقه توریستی بولاغلار نیر برگزار خواهد شد.
فرماندار نیر با اشاره به ایجاد شهربازی در منطقه توریستی بولاغلار افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در منطقه توریستی بولاغلار احداث خواهد شد.
وی در ادامه به حمایت جدی فرمانداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌ های مهم فرمانداری در این شهرستان جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی و حمایت از آنها در راستای توسعه شهرستان است.
شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده و دارای جاذبه های سیاحتی از جمله آب های معدنی گرم ، جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۶۰۱۸/۷۱۱۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نیر


فرماندار