اخبار گردشگری

فراخوان جشنواره عکس نورنگار منتشر شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره نورنگار، این جشنواره دارای دو بخش، اصلی و ویژه است که در بخش اصلی هر موضوع و ژانری مانند عکس پرتره، طبیعت، منظره، هوایی، باستان ‌شناسی، معماری، قوم ‌نگاری، مستند، خیابانی و دیگر موضوعات با رعایت این نکته که در ایران گرفته شده باشد، شرکت داده می شود.
موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره نورنگار به منظور جلب توجه و دقت عکاسان کشورمان، بناهای باستانی و تاریخی ایران در نظر گرفته شده است و در این بخش فقط عکس ‌های بناهای باستانی و تاریخی ایران اعم از نماهای بیرونی، داخلی و جزئیات، پذیرفته می ‌شود.
علاقه مندان می توانند از مردادماه تا ۵ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و مهلت داوری آثار جشنواره تا آبان ماه و زمان نمایش آثار برگزیده آذرماه خواهد بود.
شرکت در این جشنواره برای همه آزاد و بدون محدودیت سنی است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۴ تک عکس در بخش اصلی و ۴ تک عکس در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
دریافت آثار تنها از طریق سایت جشنواره نورنگار به نشانی noornegar.com/festival امکان‌پذیر است و شرکت کنندگان برای ارسال آثار باید در سایت جشنواره ثبت نام و طبق دستور کار درج شده در آن عمل کنند.
آثار برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد و به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می ‌کند، گواهی شرکت در جشنواره و یک جلد کتاب نمایشگاه در دبیرخانه‌ جشنواره اهدا خواهد شد.
این جشنواره هنری به دبیری مسعود افشانی و حضور هیات داوران متشکل از اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری آذرماه امسال برگزار می شود.
اولین جشنواره عکس نورنگار، سال ۱۳۹۳ با موضوع «سفر و گردشگری و عکس های لحظه ای»، دومین دوره سال ۹۴ با موضوع اصلی «جوانان و آیین های بومی – محلی» و بخش جنبی با موضوع «سایه ها» و سومین دوره جشنواره نیز سال گذشته در سه بخش اصلی با موضوع آزاد، بخش ویژه با موضوع چهره های ایرانی و بخش عکاسی با موبایل با موضوع آزاد برگزار شد.
فراهنگ**۹۳۳۸**۱۰۵۵
خبرنگار:صدیقه بهارلو** انتشار: زینب کارگر

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنر تجسمی


جشنواره نورنگار


نمایشگاه عکس