اخبار گردشگری

مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی درقالب توریسم درمانی در اهواز راه اندازی شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، مدیر روابط تجاری با کشور عراق و نماینده استاندار خوزستان گفت: بیمارستان آپادانا اهواز به عنوان مرکز درمانی نمونه برای پیاده سازی طرح توریسم سلامت تعیین و مرکز ویژه پذیرش بیماران عراقی دارای اتاق های مخصوص و امکانات پزشکی ویژه، آماده جذب بیماران عراقی است.
وی ابراز امیدواری کرد: سایر بیمارستان های خوزستان نیز با تجهیز امکانات ویژه نسبت به پذیرش بیماران عراقی مبادرت ورزند.
فاضل سلامات ازحمایت های استاندارخوزستان ازطرح گردشگری سلامت به منظور ارائه خدمات درمانی به بیماران کشور همسایه عراق با هدف ارز آوری، تقدیر کرد.
مدیر روابط تجاری با کشور عراق ادامه داد: درسفر اخیر استاندار خوزستان به استان های بصره و میسان عراق بر توسعه فعالیت های توریسم درمانی بین خوزستان و استان های کشور عراق تاکید شد.
وی بیان کرد: تبادل دستاوردهای علمی و پزشکی بین خوزستان و عراق ازجمله مواردی بود که مورد تاکید طرفین قرارگرفت و دراین راستا قرار است یک گروه کارآموز ازاستان بصره برای فراگیری دوره های فشرده آموزش پرستاری به خوزستان اعزام شوند.
سلامات از حضور مدیردانشگاه علوم پزشکی و رئیس مراکز درمانی استان میسان طی روزهای آینده به استان خوزستان خبرداد.
مدیر روابط تجاری با کشور عراق و نماینده استاندار خوزستان اظهار کرد: در سال ۹۵ ، بیمارستان های اهواز پنج هزار و ۴۵۰ بیمار عراقی را بستری و مداوا کرده اند که این میزان نسبت به سال ۹۴ با ۲۵ درصد رشد همراه است البته این آمار شامل همراهان بیمار و کسانی که برای انجام عمل کاشت مو و مداوای سرپایی به خوزستان آمده اند نمی شود.
۳۰۰۴/۶۰۰۲
دریافت کننده: خاطره غفاری**انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*


اجتماعی


بیمارستان آپادانا


مرکز پذیرش


بیماران عراقی