اخبار گردشگری

توفیقی: کمیته انضباطی استقلال را زیاد نقره‌داغ کرده است/به پشتوانه هواداران میلیونی احقاق حق می‌کنیم

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: هنوز لیگ شروع نشده حسن زاده رئیس کمیته انضباطی کارش را شروع کرده، این همه جریمه برای ما در نظر گرفته است.

به گزارش فارس، پندار توفیقی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهارداشت: نقل و انتقالات باشگاه براساس درخواست‌های منصوریان بود و ما نفرات را به صورت حداکثری جذب کردیم. حتی اولویت‌های یک و دو در برخی پست‌ها را گرفتیم که تیم از لحاظ فنی خیالش راحت باشد.

وی در مورد اینکه در هفته اول ۳ محروم دارید و چند بازیکن مصدوم با این وضعیت کارتان سخت نمی‌شود، گفت: بخش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکنون استقلال را زیاد نقره‌داغ کرده است که خیلی از آنها مانند همین الان به ناحق بوده است. ما مستندات خود را ارائه می‌دهیم نمی‌گذاریم که حقمان ضایع شود. از خود تاج هم می‌خواهیم که رسیدگی کند. هنوز لیگ شروع نشده حسن زاده رئیس کمیته انضباطی کارش را شروع کرده، این همه جریمه برای ما در نظر گرفته است.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال عنوان کرد: مکاتبات قانونی را براساس مستندات حاکم بر فوتبال انجام می‌دهیم، فوتبال را نمی‌توان بخشنامه‌ای اداره کرد و ما در این زمینه یک قدم هم کوتاه نمی‌‌آییم.

توفیقی در مورد اینکه برخی هواداران می‌گویند چرا سال گذشته برانکو کرملاچعب را نداد و کمیته انضباطی هم برخورد نکرد و حالا چرا با استقلال این برخورد می‌شود، گفت: ما در مورد استقلال صحبت می‌کنیم نه تیم دیگری. آنها هر تصمیمی در مورد تیم‌های دیگر بگیرند به ما ربطی ندارد اما باید مُر قانون اجرا شود. اگر این موضوع قانون بوده چرا سال گذشته اجرا نشده و اگر نبوده باید رأی ما را برگردانند.

وی ادامه داد: با تمام توان حقوقی، مدیریتی و فنی به نمایندگی و پشتیبانی هواداران میلیونی این قضیه را پیگیری و احقاق حق می‌کنیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد لیست خروجی این تیم گفت: هنوز برخی بازیکنان ثبت نکرده‌اند و لیست خروجی را منصوریان اعلام خواهد کرد. فکر می‌کنم تا آخر امروز همه چیز مشخص شود. اگر کریمی هم از لیست خارج شود نیم‌فصل با کسب سلامتی مجدد برمی‌گردد. قرارداد بسیار خوب ۳ ساله روی میز گذاشتیم. ما می‌خواستیم توافق نهایی هم با او انجام دهیم اما قرار شد برود و فکر کند اما رفت و مصدوم شد. در مورد او مثل روزبه چشمی که مصدوم شد و تمدید کرد عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: کریمی در استقلال رشد کرده و اگر اسمش مطرح می‌شود به خاطر بازی در این تیم بوده است.