اخبار گردشگری

عبداللهی: مگر نورافکن را در اوج بازی‌های آسیایی به تیم جوانان ندادیم؟/ چون بازیکن نداشتیم به تیم امید بازیکن ندادیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که در بحث اقدام دو بازیکن پیشین این تیم برای دریافت مطالبات‌شان، برخی افراد شیطنت کرده‌اند.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره محرومیت سه بازیکن استقلال به دلیل عدم حضور در اردوی تیم فوتبال امید از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و الان از زبان شما می‌شنوم. قطعاً کمیته حقوقی باشگاه استقلال پیگیر موضوع خواهد بود که چرا این کار صورت گرفته است. سابقه نداشته است که بازیکنان را به خاطر عدم حضور در تیم‌های ملی محروم کنند. من که نشنیده بودم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که اقدام استقلال هم برای عدم حضور بازیکنان در اردوی تیم امید درست نبوده است، گفت: دفاع‌های ما مصدوم بودند و آنها (اعضای تیم امید) از ما مدافع می‌خواستند. مگویان و پادوانی مصدوم هستند، ITC منتظری هم صادر نشده و شاید در هفته اول لیگ او در اختیار نداشته باشیم. بنابراین ما دفاعی نداشتیم که بخواهیم سیدمجید حسینی را به تیم امید بدهیم. اینها دلایلی بود که نگذاشتیم بازیکنان‌مان بروند. امکان ندارد ما با تیم امید مملکت‌مان همکاری نکنیم. مگر در اوج لیگ قهرمانان آسیا، امید نورافکن را در اختیار تیم جوانان قرار ندادیم و مقابل العین امارات شکست خوردیم؟! نتیجه آن بازی باعث شد تا کادر فنی ما فکری به حال تیم‌مان بکند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اقدام عجیب آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی برای اطلاع دادن از طلب‌های خود از استقلال به کنفدراسیون فوتبال گفت: عده‌ای هستند که شیطنت می‌کنند. اگر قرار به دریافت طلب و اطلاع دادن به AFC باشد، خیلی‌ها طلب دارند. اینکه در موقعیت کنونی بروند شکایت کنند، شیطنتی پشت آن است.

عبداللهی همچنین در ارتباط با عدم پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال و اینکه صحبت از اعتصاب می‌شود، تصریح کرد: افتخاری مدیرعامل باشگاه بازیکنان را در جریان گذاشته است که چه زمانی پول می‌رسد.