اخبار گردشگری

زمینه گسترش روابط با کشورها دردولت تدبیر و امید مهیا شد

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، شاپوررستمی در جلسه کمیته گردشگری طبیعی که با حضور نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه در شیراز برگزار شد افزود: این فضای ایجاد شده فرصت مغتنمی است تا تعامل و ارتباط گسترده تری را بین استان فارس و کشور ترکیه برقرار کنیم.
او ادامه داد: مشترکات فرهنگی، آداب و رسوم و همچنین ارتباط سیاسی نزدیک بین ایران و ترکیه زمینه مناسبی برای افزایش سطح تعاملات و ارتباطات فرهنگی بین ۲ کشور را فراهم کرده است.
وی، با اشاره به امنیت حاکم بر فضای کشور و استان فارس گفت:فارس با برخورداری از موقعیت طبیعی و جغرافیایی ممتاز، مراکز مذهبی و بقاع متبرکه، شهرهای باستانی با قدمت تاریخی و جاذبه های طبیعت گردی به عنوان یکی از قطب های ویژه گردشگری کشور محسوب می شود.
رستمی ادامه داد: در استان فارس ۴۰۰ جاذبه طبیعی، بافت بومی و فرهنگ های متنوع وجود دارد که همگی از جاذبه های بسیار مهم گردشگری محسوب می شوند که می توانند در جذب گردشگران بسیاری اثرگذار باشند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: باید با بررسی آمار و اطلاعات دقیق و مستند از تعداد گردشگران خارجی که وارد کشور و استان فارس می شوند، زمینه را برای ایجاد امکانات، شرایط و زیرساخت های حوزه گردشگری استان به میزان لازم فراهم کرد.
دریافت خبر:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
۶۱۲۲ /۱۸۷۶

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین