اخبار گردشگری

آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل در تهران برگزار می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل، این آیین به همت سازمان های مردم نهاد از جمله «خانه اردبیل» با حضور مفاخر استان اردبیل در تهران و آحاد اردبیلی های مقیم تهران و با اجرای برنامه های متنوع از جمله موسیقی سنتی آذربایجان برگزار می شود.
در این آیین از فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان مقیم پایتخت که در یک سال اخیر با ایده های خلاقانه برای توسعه و رونق استان اردبیل سرمایه گذاری مولد داشته اند تجلیل خواهد شد.
همچنین در آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل، یاد و خاطره بزرگانی همچون مرحومین آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، سلطان الذاکرین سلیم موذن زاده اردبیلی، دکتر جابر عناصری تعزیه‌شناس و حجت‏ الاسلام و المسلمین ابوذر بیدار از روحانیون انقلابی و مبارز که در یک سال اخیر بدرود حیات گفته اند، گرامی داشته خواهد شد.
سالروز استقرار صفویان به عنوان اولین دولت ملی بعد از اسلام در ایران و تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشیع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده و هر ساله آئین بزرگداشت این روز همزمان در اردبیل و تهران برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای حضور در آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل می توانند روز شنبه(هفتم مردادماه) ساعت ۱۷:۳۰ به تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی – انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۴۵//۱۳۴۸

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین