اخبار گردشگری

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

سفر چیزی هستش که همه ما واسه رفتن ذوق و شوق داریم و واسه رسیدن لحظه شماری میکنیم.. ولی همه این رو تجربه کردن که در سفر لوازم اشتباهی رو همراه اوردن و یا بضی چیزا رو نیوردن.. واسه همین لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد! و نکات مهم در سفر با هواپیما رو در اینجا معرفی میکنیم..

بالش مسافرتی

گردن درد در هواپیما فوق العاده طبیعی ست.. در هواپیما، در فرودگاه و همه وقت هایی که منتظر هستید، میتوانید از این بالش های راحتی استفاده کنید..

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

قفسه چمدان

چمدان بعد از برداشتن یک یا دو لباس و کفش، میتواند خیلی بهم ریخته شود.. همیشه نمیتوان بعد از برداشتن چیزی آن را مرتب کرد.. قفسه چمدان شما را طبقه بندی می کند و به راحتی میتوان به همه وسایل تان دسترسی داشته باشید.. همیشه مرتب بمانید و از چروک شدن لباس ها جلوگیری کنید..

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

ترکدوت

یک اختراع جالب برای سفر به همه نقاط دنیا.. این وسیله را میتوان در چمدان قرار داد و با چک کردن اپلیکیشن مربوط به آن میتوان فهمید که آیا چمدان به مقصد رسیده یا خیر.. و اگر به مقصد نرسد میتوانید جای آن را بفهمید..
لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

بطری آب A6

فکرش را نمیکردید که به این مسئله هم توجه داشته باشیم؟ ? بطری های استوانه ای جای زیادی از کیف را میگیرند و ما به شما این بطری های آب مسطح را پیشنهاد می کنیم که به راحتی در کیف و چمدان جا می شوند..

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!

لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!لوازمی که بدون آن نمیتوان سفر کرد!