اخبار گردشگری

کاروان پیوند صنایع دستی یکشنبه به تهران می رسد

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، مشاور معاون صنایع دستی و مسئول امور استانها با اشاره براهمیت این پروژه گفت: باتوجه به نامگذاری سال۹۶ به سال حصیر وحصیربافی، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور طرح کاروان پیوند را برای حمایت از تولیدکنندگان این صنعت با مضمون خرید محصولات باکیفیت حصیری مطرح کرد.
هادی بنایی افزود: این طرح با حمایت ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مراحل بررسی خود را پشت سرگذاشت و در مرحله اول اجرا محصولات حصیری هشت استان خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، خوزستان و گیلان محصولات و بافته های حصیری خودرا به ستاد ارسال می کنند تا نمایشگاهی ارزنده از این اثار درمحل سازمان برپا شود.
مدیر پروژه طرح پیوند ادامه داد: در این طرح قرار است محصولات حصیری با مدیریت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و همکاری شرکت حامیان میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری خرید تضمینی شوند.
محصولات حصیری دو استان کرمان و هرمزگان که به صورت نمادین از این دو استان بارگیری شده اند، ساعت ۱۱ فردا با حضور ریاست سازمان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و همکاران و هنرمندان این حوزه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد استقبال رسمی قرار خواهد گرفت.
فراهنگ**۳۰۷۹** دریافت: علی اسدی ** انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین