اخبار گردشگری

دومین کارگاه سفر و گردشگری در مجموعه سعدآباد برگزار می شود

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی مجموعه تاریخی سعدآباد، دومین کارگاه از سلسله کارگاه های «سفر و گردشگری» موزه برادران امیدوار توسط زهره سادات برکاتی کارشناس ارشد مرمت بناهای تاریخی اجرا خواهد شد.
وی تجربیات سفرهای خود به افغانستان، پاکستان، هندوستان، اندونزی، مالزی، سنگاپور، لاؤس، کامبوج، ویتنام، تایلند و عربستان را با علاقه مندان به گردشگری به اشتراک می گذارد.
بنا بر این گزارش، موزه برادران امیدوار اقدام به برپایی سلسله کارگاه های «سفر و گردشگری» به صورت یک روز در هر ماه کرده است تا علاقه مندان به گردشگری تجربیات خود را بازگو کنند.
علاقه مندان می توانند با شرکت در این کارگاه ها و بیان تجارب سفرهای داخلی و خارجی و مراحل سفر اعم از تهیه بلیت، ویزا، اقامت، دیدنی ها، آداب و رسوم و فرهنگ هر منطقه، تحقیقات میدانی و علمی شخصی خود در این زمینه در ترغیب سایر افراد به سفر نقش داشته باشند.
دوستداران سفر و گردشگری می توانند جهت شرکت در دومین کارگاه «سفر و گردشگری» موزه برادران امیدوار (اولین جهانگردان ایرانی) و استفاده از تجربیات زهره سادات برکاتی در ساعت ۱۰ روز یکشنبه به مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، موزه برادران امیدوار مراجعه کنند.
فراهنگ ** ۳۰۷۹ ** دریافت: علی اسدی * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین