اخبار گردشگری

فرودگاه ماهشهر

کد فرودگاه ماهشهر : IATA: MRX – ICAO: OIAM

نوع فرودگاه : عمومی

تعداد باند ها : ۱ باند

موقعیت فرودگاه : ماهشهر- ایران

ارتفاع از سطح دریا : ۲ متر

توضیحاتی درباره فرودگاه ماهشهر :

هم‌اکنون ۷۴ پرواز در هفته از فرودگاه ماهشهر به اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، عسلویه و بالعکس برقرار است که با برقراری پرواز تهران به ماهشهر، تعداد این پروازها از این فرودگاه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.با توافق هیات دولت مبنی بر اعلام فرودگاه این شهر به عنوان مرز هوایی، این فرودگاه در آینده‌ای نزدیک بین‌المللی می‌شود.

ناوگان هواپیمایی این فرودگاه شامل هواپیماها توپولف TU 154 –هواپیمایی ایرباس A320- -فوکر F100 –بویینگ B 727 –بویینگ MD 82 –هواپیمایی جت چهار موتوره BA E هواپیمای نظامی ایلشن I L 84 –آنتونوف ۷۴ و هلیکوپترهای سنگین ترابری MLاست.

فرودگاه ماهشهر که در سال ۱۳۴۹ احداث و در سال ۱۳۷۰ توسعه یافت را میتوان بعنوان یک ثروت ملی و اساسی برای شهر محسوب کرد.که با سرمایه گذاری و رفع موانع و تجهیز آن میتوان امکان سرمایه گذاری در پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) را فراهم کرد.

اطلاعات پرواز فرودگاه ماهشهر :

در حال حاضر از فرودگاه بندر ماهشهر پروازهایی به اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، عسلویه و بالعکس برقرار است و پروازها ماهشهر به تهران نیز اخیرا به این پروازها اضافه شده است.

ایرلاین های فعال در فرودگاه ماهشهر

ایرلاین های فعال در این فرودگاه که پرواز های مختلف این فرودگاه را انجام میدهند شامل کیش ایر، نفت ایر و هواپیمایی کاسپین میشود.

تلفن فرودگاه ماهشهر :

۰۶۵۲-۲۳۴۴۰۰۰-۱

فرودگاه ماهشهر

فرودگاه ماهشهر

فرودگاه ماهشهر

فرودگاه ماهشهرفرودگاه ماهشهر