اخبار گردشگری

حمله سارقان اوباش به تکنیسین های اورژانس اصفهان

روز چهارشنبه یک واحد امدادی از فوریت های پزشکی شهر اصفهان برای انجام ماموریت به اتوبان صیاد شیرازی، ورودی باغ غدیر اعزام شدند.

براساس این گزارش دو نفر موتورسوار دچار حادثه شده بودند، اما با وجود اینکه تکنیسین های اورژانس برای انتقال آن ها به بیمارستان اصرار داشتند، مصدومان به علت مفقود شدن تلفن همراه یکی از آن ها در صحنه حادثه از سوار شدن به آمبولانس امتناع کرده و تنها وسایل شخصی خود از جمله لپ تاپ را داخل کابین گذاشته بودند.

ناگهان تکنیسین های واحد امدادی، متوجه شدند که فردی با ورود به خودرو قصد سرقت وسایل مصدومان و آمبولانس را دارد، هنگامی که تکنیسین های اورژانس برای ممانعت از دزدی سارقان اقدام کردند، سارقان با تکنیسینها درگیر شده و یکی از آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در همین زمان، مصدومان که از جریان مطلع شده بودند، به سمت سارقان رفته و با آن ها درگیر شدند و سارقان با چاقو و قداره به آن ها حمله کردند و سپس قصد چاقو زدن به تکنسین اورژانس را داشتند که وی از خود دفاع کرد و مانع آسیب رسیدن به خود شد.

سپس تکنیسین ها با ورود به آمبولانس از صحنه گریختند و مجددا به صحنه حادثه بازگشتند تا مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

به گفته تکنسین های اورژانس، در همین فاصله سارقان، موتورسیکلت مصدومان را سرقت کردند و آن را در خیابان مشتاق اصفهان آتش زدند.