اخبار گردشگری

تیم استقلال فصل هفدهم گران ترین استقلال تاریخ

استقلال فصل هفدهم ویژه ترین و خاص ترین استقلال سال های اخیر و شاید تاریخ این باشگاه باشد. استقلال شبیه تیم های اشرافی شده. همچون رئال مادرید که همه ستاره ها را یکجا جمع کرده است. این تیم به اندازه ای مستعد قهرمانی است که می بینیم در بازی های تدارکاتی پیش فصل و در حالی که بخش اعظمی ازبازیکنان مطرح خود را در اختیار ندارد به سادگی از سد پارس جنوبی می گذرد. استقلال بازی های گذشته تدارکاتی خود را هم برده بود و بعید نیست شهرآورد را هم با همین وضعیت ببرد. دیداری که گفته می شود ۲۵ شهریور ماه درشهر بیله فلد آلمان برگزار می شود. استقلال با این بازیکنان برای هر تیمی خطرناک است. حال می خواهد پارس جنوبی باشد یا پرسپولیس. استقلال برای برنده بودن همه ابزار لازم را در اختیار دارد …تیم استقلال

استقلال در غیاب تعداد قابل توجهی از مصدومان پارس جنوبی را در دیداری تدارکاتی اما جدی، برد. در این بازی سجاد شهباززاده و علی قربانی گل زدند که این می تواند برای منصوریان و همکارانش بسیار امیدوارکننده و مسرت بخش باشد اما مهم تر از گلزنی های مهاجمان استقلال باید بردآبی ها را به جهت غیب بازیکنانی همچون ابراهیمی، کریمی، پادوانی، باقری و جباری پر بار تلقی کرد. این پیروزی پیامی است با این مضمون که استقلال لیگ هفدهم عمیقا از اتکا به بازیکنانی خاص دوری می جوید و با برخورداری از دایره ای وسیع از بازیکنان آماده می توند به راحتی گلیم خود را از آب بیرون بکشد.
فصل پیش منصوریان به سبب مصدومیت هایی که برای بازیکنانی پیش آمد هفته های مصیبت باری را سپری کرد و حتی در نیم فصل اول به دلیل همین غیبت ها تا آستانه فروپاشی هم پیش رفت اما استقلال فصل جدید استقلالی خواهد بود که کمترین دغدغه ای را به ذهن مربیانش وارد نمی کند و آنها را در محیطی امن قرار می دهد. این استقلال که با هزینه های کمی هم ساخته نشده در عین حال می تواند دو تیم را به لیگ بفرستد و به راحتی از پستی و بلندی های پیش رو به سلامت گذر کند.

چنین تیم هایی معمولا هر ۵ سال یک بار شکل می گیرد و منصوریان و همکارانش باید از داشتن این تیم پر بازیکن به خود ببالند و نهایت بهره و استفاده را از آنچه در اختیارشان قرار گرفته ببرند. در واقع این استقلال تنها نیازمند مدیریت فنی مناسب است تا به هر آنچه می خواهد برسد. به ترکیبی که منصوریان مقابل پارس جنوبی قرار داد بنگیرد؛ مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری و امید نورافکن.

در این تیم پادوانی، باقری، جباری، ابراهیمی و کریمی حضور نداشتند. بازیکنانی که هر یک قابلیت بازی در ترکیب اصلی را دارند. مضاف بر آنها علی قربانی، یعقوب کریمی، مگویان، وریا غفوری و برخی از بازیکنان جوان تازه وارد هم درترکیب اصلی جایی نداشتند و به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان شدند. حال تصور کنید جباروف هم به تمرین های استقلال اضافه شود.
بازیکنی که قطعا می تواند در ترکیب استقلال بازی کند. علاوه بر جباروف صحبت از بازگشت رابسون هم می شود. مدافعی که فصل پیش نمایشی فوق العاده داشت و نشان داد ارزش های بسیاری دارد و بودنش در این استقلال می تواند به استحکام بیشتر خط دفاعی کمک کند. گرچه گفته می شود با بازگشت رابسون احتمال دارد مگویان از استقلال کنار گذاشته شود که دراین شرایط هم استقلال مشکل خاصی احساس نخواهد کرد چرا که با بودن توأمان منتظری، حسینی، پادوانی و احتمالا رابسون خط دفاع استقلال وضعیتی بسیار ایده آل خواهد داشت.