اخبار گردشگری

فصل آینده پرسپولیس با یک عدد عجیب!

فصل آینده و بی نظیر تیم پرسپولیس در قالبی جدید دیدارهای خود را سپری می کنند،مسابقات رسمی پرسپولیس در فصل آینده از چند روز دیگر با تقابل برابر نفت تهران در چارچوب سوپرجام باشگاه های کشور آغاز خواهد شد.
این در حالی است که به نظر می رسد فصل پیش رو یکی از فشرده ترین و پرمسابقه ترین فصول تاریخ باشگاه پرسپولیس باشد. قرمزها امسال حداقل ۴۰ و حداکثر ۵۰بازی رسمی پیش رو خواهند داشت.پرسپولیس

سوپرجام؛ یک بازی
مسابقه همیشه نادیده گرفته شده در فوتبال ایران حالا قرار است سروشکل آبرومندانه ای پیدا کند و هر سال تحت هر شرایطی برگزار شود. این موضوع از پارسال در دستور کار قرار گرفت و امسال هم قرار است برای دومین فصل متوالی بازی سوپرجام داشته باشیم. پرسپولیس و نفت تهران روز سی ویکم تیر این بازی را برگزار خواهند کرد.

لیگ؛ ۳۰بازی
مسلما در لیگ ۱۶تیمی امسال پرسپولیس هم مثل سایر تیم ها ۳۰بازی برگزار خواهد کرد. البته ما چند دوره لیگ ۱۸تیمی داشته ایم که در آن سال ها پرسپولیس ۴بازی بیشتر برگزار کرده، اما حتی مسابقات آن چند دوره هم تعدد دیدارهای این فصل را نداشتند.

جام حذفی؛ یک تا پنج بازی
پرسپولیس امسال برای جام حذفی هم برنامه ویژه ‎ای دارد. آنها می خواهند بعد از اتفاقات فصل گذشته و حذف ناباورانه برابر قشقایی شیراز از خودشان اعاده حیثیت کنند. امسال تیم های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد مسابقات می شوند و بنابراین برای رسیدن به فینال باید پنج بازی برگزار کنند. طبعا پرسپولیس هم بین یک تا پنج بازی در این چارچوب خواهد داشت.

آسیای امسال؛ دو تا شش بازی
فصل جاری لیگ قهرمانان امسال آسیا هنوز برای پرسپولیس به پایان نرسیده است. آنها تنها تیم ایرانی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند، بنابراین فعلا دو بازی قطعی برابر الاهلی عربستان پیش رو دارند. در صورت موفقیت در این مرحله، پرسپولیس می تواند دو یا چهار بازی هم در نیمه نهایی و فینال داشته باشد. فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت دو بازی رفت و برگشت برگزار می شود.

آسیای سال بعد؛ شش تا هشت بازی
پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران سهمیه اصلی شرکت در مسابقات فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرده و بنابراین کارش را به طور مستقیم از همان مرحله گروهی آغاز خواهد کرد. به این ترتیب سرخپوشان حداقل شش بازی در مرحله گروهی پیش رو دارند و اگر به دور بعد صعود کنند، دو مسابقه هم در مرحله یک هشتم نهایی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی هم هست!
در خوشبینانه ترین حالت ممکن پرسپولیس امسال ۵۰بازی رسمی برگزار خواهد کرد و این اتفاق فقط در یک بازه زمانی ۱۰ماهه رخ می دهد. این یعنی کار قرمزها برای آماده سازی تیم شان در این فصل به شکل وحشتناکی سخت است. تازه فراموش نکنیم پرسپولیس امسال ملی پوشان زیادی هم دارد که باید در سال منتهی به جام جهانی در مسابقات پرفشار تیم ملی شرکت کنند. خدا به داد برانکو برسد!