اخبار گردشگری

راهنمایان گردشگری قشم آموزش می بینند

به گزارش ایرنا، سید محمدامین جعفری حسینی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: ۸۰ تن شرکت کننده شامل دانشجویان و دارندگان اقامتگاه های محلی دوره آموزشی یک ماهه ای بر اساس چارچوب های سازمان گردشگری طی کرده و پس از قبولی در آزمون پایان دوره با دریافت کارت ویژه راهنمایان گردشگری و بلد محلی تحت نظر دفترهای خدمات مسافرتی، تورهای گردشگری را همراهی خواهند کرد.
وی افزود: آشنایی با فرهنگ ملل، اطلاعات آثار تاریخی، آموزش های رفتاری، شناخت میراث زمین شناسی، آشنایی با ژئوسایت های ژئوپارک قشم، آشنایی با میراث طبیعی، موسیقی محلی و صنایع دستی در قالب این دوره آموزشی به شرکت کنندگان ارایه می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم بیان کرد: گردشگری از راه های مهم کسب درآمد در نقاط مختلف دنیاست و از ظرفیت های فراوان این صنعت در جزیره باید به نحو شایسته بهره برداری کرد.
او اضافه کرد: قشم باید در کنار تجارت و صنعت به عنوان منطقه ویژه گردشگری معرفی و با تقویت زیرساخت ها و اجرای برنامه های گونا گون فرهنگی گردشگران داخلی و خارجی به زیبایی های این جزیره جلب شوند.
قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی، تجاری و گردشگری گوناگون در جنوب استان هرمزگان واقع و میزبان بیش از پنج میلیون تن گردشگر در سال است.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
۸۱۲۳

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین