اخبار گردشگری

۳۰۰ بنای تاریخی استان بوشهر در فهرست آثار ملی ثبت شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از سعید زرین‌فر در بازدید از بناهای تاریخی و طرح‌های صنایع دستی دربوشهر افزود: قابلیتهای بناها و بافت تاریخی موجود در استان زمینه مهم و مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری فراهم کرده است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در تولید محصولات صنایع دستی تصریح کرد: هنرمندان این بخش با تولید انواع محصولات صنایع دستی جایگاه مهمی در بازارهای داخلی و خارجی دارند، به همین دلیل حمایت از این عرصه در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.
زرین فر بیان کرد: بر اساس قابلیت تولید محصولات هنرمندان استان بوشهر، طرح‌های اشتغال‌ زا مبتنی بر صنایع دستی تدوین و اجرایی شده است.
وی یادآور شد: در راستای توسعه صنایع دستی طرح‌ های مهمی در استان بوشهر تدوین و طراحی شده که بر اساس ظرفیت‌ مناطق این مهم رونق می‌گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به مزیت صنعت گردشگری، اجرای طرحهای مختلف در این بخش در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد برهمین اساس برای تحقق هدفهای برنامه تدوین شده کارگروه تخصصی تشکیل شده است.
زرین فر با اشاره به بافت تاریخی بوشهر افزود: بافت تاریخی بوشهر از مزیتهای گردشگری این استان به شمار می رود و در این راستا بازسازی و احیای بناهای مستقر در بافت مورد توجه و تاکید است.
۶۰۴۷/۷۲۱۲**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین