اخبار گردشگری

سایت اجاره ویلا در شمال

قبل از اینکه به فکر سفر به شمال ایران باشید بهتر است بدانید که امروزه با گسترش اینترنت دیگر نباید مشکل اقامت در شمال باشید چراکه به راحتی و از طریق اینترنت میتوانید بهترین ویلاهای شمال در تمامی شهرها را ببینید و ضمن مقایسه امکانات هر ویلا بهترین قیمت ممکن برای اجاره ویلا را بپردازید.

مازن ویلا یکی از معتبرترین سایت‌های اجاره ی ویلا در شمال کشور است که شما میتوانید جهت اجاره ویلای ایده آل به آن مراجعه کنید. در ادامه برخی از شهرهای دیدنی و جذاب برای اقامت در شمال کشور را معرفی میکنیم.

سایت اجاره ویلا در شمال

اجاره ویلا در دریاکنار

شهرک ساحلی دریاکنار یکی از شهرک های ساحلی مسکونی-تفریحی در شمال است که در راستای نوار ساحلی “دریای خزر” و ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر در مسیر بابلسر به فریدونکنار و چسبیده به شهرک خزرشهر بنا شده است. ساخت این شهرک ساحلی با حمایت محمد رضا شاه پهلوی و در ابتدای دههٔ ۴۰ خورشیدی شروع و در اواخر آن کار ساخت آن به پایان رسیده است و بیشتر به منظور استفاده نزدیکان شاه و دربار ساخته شده بود و در عصر خود از جمله اولین و بزرگترین و زیباترین شهرک‌های ایران در کل آسیا به حساب می آید.

اجاره ویلا در خزرشهر

شهرک خزرشهر یکی از شهرک های بسیار زیبا و قدیمی و به نوعی مشهور و معروفترین شهرک در کل شمال می باشد که از قبل انقلاب مکانی برای تفریح و زندگی افراد مشهور در شمال بوده است .این شهرک در ابتدای شهر فریدونکنار از سمت جاده بابلسر به فردونکنار قرار دارد.

اجاره ویلا در شمال با سایت مازن ویلا

آدرس سایت: http://mazanvila.com

سایت اجاره ویلا در شمالسایت اجاره ویلا در شمال