اخبار گردشگری

آخرین وضعیت حبیب الله کاسه ساز از زبان پسرش

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده و کارگردان سینما مدتی است که از بیماری سرطان رنج میبرد و مراحل شیمی درمانی را یکی پس از دیگری سپری میکند تا بتواند به جنگ این بیماری برود . حبیب الله کاسه ساز در بخش تهیه کنندگی بیشتر فعالیت داشته و آثاری چون اخراجی ها، کارناوال مرگ و چندین پروژه دیگر را در کارنامه خود دارد.حبیب الله کاسه ساز

محسن کاسه ساز پسر حبیب الله کاسه ساز نویسنده و کارگردان سینمای ایران درخصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت:به امید خدا پدر از فردا مرحله سوم شیمی درمانی را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد:این مرحله سه الی چهار روز به طول انجامیده و پس از آن به دلیل کاهش وزن شدید و ضعف جسمانی ناشی از شیمی درمانی پدر حداقل دو هفته برای گذراندن دوره نقاهت در بیمارستان بستری خواهند ماند.
حبیب الله کاسه ساز شیمی درمانی میشود

پسر این کارگردان سینما تشخیص پزشکان از مراحل درمان را اینگونه توصیف کرد:دکتر قدیانی پزشک پدر بسیار امیدوار بوده و از دوره دوم شیمی درمانی رضایت کامل دارند. البته دوره دوم بسیار سخت و طاقت فرسا پیش رفت ولی خوشبختانه پدر این وضع را تحمل کرد.

محسن کاسه ساز درباره وضعیت روحی پدرش خاطرنشان کرد:در طول زمان انجام مراحل درمانی بارها به من گفتند که این امتحانی است الهی که خداوند برای من مقدر کرده است.