اخبار گردشگری

بازدید ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه ملی صنایع دستی در یزد

محمد رضا دهقان روز دوشنبه به ایرنا گفت: در راستای برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و اولین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی استان یزد درخصوص اطلاع رسانی، همکاری بسیار خوبی را از طرف سازمان ها و نهادها شاهد بودیم.
به گفته وی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و ادارات و ارگان های دارای پایه بنر در سطح شهر، از جمله مخابرات، بسیج وسپاه انقلاب اسلامی، شهرداری میبد، شرکت برق منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، بانک رسالت، متولی امامزاده سیدجعفر محمد، اداره کل ارشاد، بانک ملی، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل دارایی نسبت به نصب بنرهای نمایشگاه در مکانهای اعلامی اقدام کرده اند.
وی گفت: تعداد ۱۰۰۰ عدد پوستر چاپ شده و برای تمام ادارات دولتی، هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ،محل های نصب پوستر در مکانهای شلوغ همانند مسجد ملاسماعیل ،حظیره و مراکز اقتصادی شهر و همچنین شهرستان های استان ارسال شده است و برگزاری نشست خبری با خبرگزاریها و چاپ اطلاعات و پوستر نمایشگاه در رسانه های مختلف از دیگر اقدامات بوده است.
دهقان تصریح کرد: با توجه به فعالیتهای فوق تبلیغات وسیعی که در سطح شهر و شهرستان ها صورت پذیرفته است در تمام مدت نمایشگاه با استقبال خوب مردم روبرو گردید به گونه ای که در روز چهارم برگزاری نمایشگاه اجناس برخی از غرفه ها تمام شد.
نمایشگاه صنایع دستی با حضور ۲۵ استان کشور طی ۵ روز در محل نمایشگاههای استان دایر بود.
۶۱۹۷ فلاح

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین