اخبار گردشگری

توصیه امیر قلعه نویی به علی کریمی برای سرمربیگری

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: علی کریمی توجه داشته باشد که سرمربی شدن، علاقه و وقت می خواهد.

به گزارش  مهر، امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو تهران درباره جذب بازیکن گرجستانی گفت: تمرینات ما وارد هفته چهارم شده است. بازیکن گرجستانی هم امروز در تمرینات حاضر می شود. پنجشنبه صبح عازم ترکیه هستیم تا آنجا هم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. همچنین دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم تا تیممان کامل شود. شرایط تیمی ما عالی است و باید از تمام مسئولان باشگاه تشکر کنم.

وی افزود: با جذب بازیکن گرجستانی و یک مهاجم لیست ما کامل می شود. هدف ما حفظ اسکلت تیم بود که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

سرمربی ذوب آهن درباره بازی این تیم با تیم ملی ازبکستان در ترکیه، تصریح کرد: قرار بود با تیم ملی ازبکستان بازی کنیم ولی تیم ازبکستان اردویش را در ترکیه بر هم زده است. اگر ازبکستان به ترکیه می آمد قرار بود بازی تدارکاتی داشته باشیم. سرمربی ازبکستان از دوستان نزدیک من است ولی مثل اینکه آنها اردوی خود را لغو کرده اند.

سرمربی ذوب آهن درباره هدفش در این تیم و قهرمانی در لیگ برتر، گفت: خدا را شاهد می گیرم در جلسه ای که داشتیم این مورد نبوده است. البته ذوب آهن یک تیم ریشه دار است و توقع می رود نتایج خوبی بگیرد. هر مربی ای قول قهرمانی بدهد، می خواهد دیگران را گول بزند ولی ساختار باشگاه فراهم است که سال آینده شاهد روزهای خوبی باشیم.

قلعه  نویی درباره اینکه گفته می شود سعید آذری موافق حضور او در باشگاه نبوده و وی با نظر مدیران بالای باشگاه انتخاب شده است، گفت: اگر آقای آذری خواسته باشد با مربی دیگری کار کند این، خواسته معقولی است. جا دارد از مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی که در ذوب آهن کار کرده اند تشکر کنم. از زمانی که به ذوب آهن آمده ام هر چه که خواسته ایم آذری انجام داده است. اگر هم قبل از حضور من خواستار حضور سرمربی دیگری بوده، این معقول و منطقی است. مدیرعامل چند گزینه را به هیات مدیره پیشنهاد می دهد و آنها هم بررسی می کنند. از اینکه الان در ذوب آهن و اصفهان هستم، خوشحالم.

وی در ادامه درباره علی کریمی و سرمربیگری وی در تیم نفت تهران، گفت: من یکسال با علی کریمی کار کرده ام. خدا را گواه می گیرم که او جزو بچه های با اخلاق و کم حاشیه است که سرش در لاک خودش است ولی متاسفانه در یک مقطع، تبلیغات منفی علیه او صورت گفت. ما نباید سرمایه هایمان را بسوزانیم. کریمی در بالاترین سطح بازیگیری و در تیم بایرن مونیخ هم حضور داشته است ولی کریمی توجه کند مربی شدن علاقه و وقت می خواهد. آدم باید عاشق کار باشد. خود من از ساعت ۶ و ۷ صبح بلند می شوم تا ورزش کنم و با آمادگی سر تمرین تیم بروم. کریمی هم باید برای مربیگری وقت بگذارد.

قلعه نویی تاکید کرد: مربیگری مثل پدر شدن می ماند. یک بخش مربیگری هم مربوط به تجربه است که بعد از چند سال دستیاری، یک نفر سرمربی می شود. در مجموع برای علی کریمی که بچه آقایی است و از رک و راست بودنش ضربه خورده، آرزوی موفقیت می کنم.