اخبار گردشگری

حمید گودرزی از عشق و ازدواج مجدد گفت!

حمید گودرزی بازیگر جوان کشورمان مهمان برنامه من و شما در برج آزادی شد و نظر قاطعی را درباره عشق و ازدواج مجدد داد.

برج آزادی جمعه هر هفته میزبان برنامه من و شما است که در شبکه شما روی آنتن می رود. آرش ظلی پور مجری جوانی که برنامه سه ستاره را با احسان علیخانی اجرا میکرد ، اجرای برنامه من و شما را در برج آزادی برعهده دارد. روز جمعه حمید گودرزی مهمان برنامه من و شما بود و گفتگوی جذابی را در این برنامه رقم زد.حمید گودرزی
نظر قاطع حمید گودرزی درباره ازدواج مجدد

حمید گودرزی در برنامه من و شما در پاسخ به سوال مجری برنامه که گفت نظرت درباره عشق و ازدواج مجدد چیست گفت :به هیچ عنوان علاقه ای به ازدواج مجدد ندارم که این صراحت حمید گودرزی باعث تعجب مجری برنامه شد و گفت :یعنی چی حمید به این صراحت میگی که علاقه ای به ازدواج نداری اگر عاشق شدی چی ؟

بازیگر جوان مهمان برنامه من و شما گفت :به هیچ عنوان به ازدواج مجدد فکر نمیکنم و بعید میدانم که عاشق بشوم و با خنده گفت همه افرادی که با این صراحت صحبت میکنند خلافش را عمل میکنند. من از ازدواج شرمنده ام و چون یک تجربه ناموفق در این زمینه دارم باید از آن درس بگیرم و با احتیاط تر عمل کنم.

آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما گفت :در هفته گذشته که آقای خمسه مهمان برنامه ما بودند اینقدر حالشان خوب بود که به شوخی و با خنده گفتند دوباره ازدواج میکنم و من هم میخواستم این خبر خوب را از تو هم بگیرم.

حمید گودرزی در بخشی از صحبتش در این برنامه گفت :ازدواج امر پیچیده ای است و شناخت آدم ها در دوران ما بسیار سخت است و تدرک ازدواج و تشکیل یک خانواده چند نفر کار بسیار دشواری است.

سیداحمد حجازی کارگردانی و هادی قندی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «من و شما» را بر عهده دارند. این برنامه از هنرمندان مختلف دعوت کرده و پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و شخصی با آنها به گفت و گو می پردازد.