اخبار گردشگری

همایش معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در آنکارا برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این همایش فرهنگی و اقتصادی که به مناسبت افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان از سوی این شرکت برگزار شد، فعالان، تورگردان ها و مدیران و کارگزاران شرکت های مهم صنعت گردشگری ترکیه با ظرفیت های گردشگری ایران آشنا شدند.
قائم مقام مدیریت بازاریابی و منطقه اروپای شرکت هواپیمایی ماهان در این همایش با اشاره به نقش محوری شرکت های خدمات پروازی و گردشگری در توسعه مراودات بین کشورها در حوزه گردشگری گفت: شرکت های ایرانی در این زمینه رقابت سختی با شرکت های منطقه ای دارند.
مجید سینگ افزود: ترکیه به علت مسافرت سالانه بیش از ۱٫۶ میلیون گردشگر ایرانی مقصد و بازار مهمی برای شرکت های خدمات گردشگری محسوب می شود و بر این اساس با توجه به سفر حدود ۱۰ درصد از گردشگران ایرانی به ترکیه باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
وی با اشاره به افزایش تعداد پروازهای هواپیمایی ماهان به آنکارا در پی افزایش ارتباطات گردشگری و اقتصادی ایران و ترکیه، از برقراری چهارمین پرواز هفتگی ماهان به آنکارا و نیز افزایش پروازهای روزانه این هواپیمایی به استانبول به روزانه دو پرواز خبر داد.
وی با اشاره به جا به جایی ۶ میلیون مسافر در سال میلادی گذشته توسط شرکت هواپیمایی ماهان، افزایش خطوط و مسیرهای پروازهای و ارائه خدمات نوین و نیز نوسازی ناوگان را از ضرورت توسعه صنعت گردشگری در بخش حمل و نقل هوایی ذکر کرد.
به گزارش ایرنا، در این همایش تعدادی از فعالان گردشگری و مدیران آژانس ها و خدمات گردشگری ترکیه به معرفی ظرفیت های گردشگری ایران پرداختند و خواستار همکاری متقابل با فعالان این عرصه در ایران شدند.
در این همایش رئیس و اعضای انجمن تورگردان های آنکارا، رئیس و هیات مدیره انجمن بازرگانان ترکیه و مدیران ۵۰ آژانس و شرکت مسافرتی و گردشگری و تعدادی از فعالان صنعت گردشگری ترکیه حضور داشتند.
در این همایش با پخش فیلم و کلیپ هایی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری ایران در بخش های مختلف معرفی شد.
خاورم/۱۹۰۵**انتشار دهنده: حسن فاخری

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین