اخبار گردشگری

بختیاری‌زاده: استقلال نیاز به این ‌همه تغییر نداشت

سهراب بختیاری‌زاده مدافع اسبق استقلال معتقد است عملکرد این تیم در فصل گذشته طوری بود که آبی‌پوشان برای فصل جدید نیاز به تغییرات زیادی نداشتند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: بختیاری‌زاده در خصوص عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: با توجه به عملکرد و تیمی که از استقلال در فصل قبل دیدم، اعتقاد دارم این تیم نیاز زیادی به تغییر نداشت. پیش‌بینی من این بود که استقلال در نهایت سه یا چهار بازیکن بگیرد که برخی از آن‌ها نیز باتجربه باشند. در نهایت استقلال بازیکنانی مثل جباری و منتظری را جذب کرد که آن‌ها می‌توانند به این تیم کمک کنند.

او ادامه داد: شاید کادر فنی استقلال در بازیکن گرفتن تحت تأثیر رقیبان قرار گرفته باشد. به هر حال ما نزدیک تیم نیستیم و از شرایط فنی و شرایط بازیکنان آگاهی کامل نداریم. استقلال ساختار خودش را حفظ کرد، هرچند که به نظر من باید کاوه رضایی را نگه‌ می‌داشتند. باشگاه‌ها نباید بازیکنان تأثیرگذار خودشان را به ‌سادگی از دست بدهند و باید آنها را به ‌خوبی ساپورت کنند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا استقلال فصل آینده قوی‌تر خواهد شد، گفت: به هر حال استقلال مهره‌های جدیدی را جذب کرده و تجربه تیمی آنها بالاتر رفته است. هواداران هم امیدوار هستند که استقلال در فصل جدید قهرمان شود و فکر می‌کنم بازیکنان جدید این تیم مسئولیت سنگینی دارند. البته معتقدم هواداران استقلال نباید این تیم را تحت فشار بگذارند و این موضوع منطقی نیست. البته استقلال هم باید برای قهرمان شدن از همان هفته اول لیگ را پرقدرت شروع کند و نتیجه گرفتن از ابتدای لیگ بسیار مهم است.