اخبار گردشگری

معاون فرماندار مانه و سملقان: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی گردشگری را شناساند

رسول جهاندوست پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفراظهارکرد: اطلاع رسانی ما در سطح استان در زمینه شناساندن مناطق گردشگری واقعاً ضعیف است.
وی با اشاره به اینکه تنوع قومیتی و فرهنگی یکی از موقعیت های ممتاز شهرستان مانه و سملقان است، گفت:
در هیچ کدام از شهرهای استان این تنوع قومیتی و فرهنگی وجود ندارد.
وی گفت: نکته قابل توجه و تحسین برانگیر این است که ما این تنوع را در شهرستان مانه و سملقان داریم و در عین وحدت و هم بستگی بانهایت آرامش در کنار هم زندگی می کنند.
وی نبود زیرساخت های لازم را یکی از مشکلات در حوزه گردشگری دانست و عنوان کرد: نبود این نوع زیرساخت ها بویژه راه دسترسی و امکانات اقامتی چالش و مانع اساسی در بحث گردشگری است.
شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است وبه عنوان ورودی استان خراسان شمالی محسوب می شود که هر ساله ۲۲میلیون زائر و مسافر از این مسیر تردد می کنند.
این شهرستان دارای بناهای تاریخی چون آتشکده اسپاخو، تپه ریوی، تپه باستانی قلعه خان و… است که هرساله تعدادی زیادی از مسافران از آنها بازدید می کنند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
۷۱۸۳/ ۶۰۴۲ خبرنگار: مرضیه اردکام** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین