اخبار گردشگری

عکس های جدید مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد در هلند

همزمان با سالروز ازدواج لیونل مسی بازیکن فوتبال تیم بارسلونا ، رضا قوچان نژاد مهاجم جوان کشورمان نیز مراسم ازدواجش با سروین بیات خواهر ساره بیات را در محل زندگی اش در آمستردام هلند جشن گرفت.رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد و همسرش تصاویری از مراسم ازدواجشان را در صفحات شخصی اینستاگرامشان منتشر کردند که ما برایتان گردآوری کرده ایم.
تصاویری از مراسم ازدواج رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات

8221

رضا قوچان نژاد و همسرش در روز ازدواجشان در هلند

اسفندماه دو سال گذشته بود که خبر ازدواج رضا قوچان نژاد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. ماجرا از آنجا لو رفت که قوچان نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار دسته گلی زردرنگ باعث شائبه ازدواج خود شد اما انتشار عکس دیگری که در آن دستان دختری را گرفته اما چهره قوچان نژاد مشخص نیست اما سرانجام در فروردین ماه سال گذشته رضا قوچان نژاد مراسم ازدواجش را در مشهد جشن گرفت. مهاجم محبوب تیم ملی که بزرگ شده هلند است و عاشق امام رضا (ع). پسر مهربان مشهدی، روز ۱۱ فروردین همزمان با روز زن با همسرش در حرم امام هشتم شیعیان ازدواج کرد تا ناگهان به صدر اخبار برگردد.

8222

سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که با فوتبالیست کشورمان رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و مراسم عقد و ازدواج آنها نیز در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۵ در مشهد مقدس برگزار شد. این زوج مراسم ازدواجی در آمستردام هلند برگزار کردند و رسما زندگی مشترکشان را آغاز کردند.