اخبار گردشگری

توسعه پارک جنگلی فندقلوی اهر با مدیریت واحد میسر است

حسن باقرپور روز چهارشنبه در جمع مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان، افزود: در پارک جنگلی فندقلوی اهر چندین اداره از جمله حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، بخشداری و دهیاری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشارکت دارند که تعدد مدیریتی نه تنها به تقویت و توسعه این پارک منجر نشده، بلکه برخی دخالت ها و موازی کاری ها باعث شده که در روند مدیریتی پارک خللی وارد شود.
وی اظهار کرد: اگر می خواهیم این پارک توسعه یابد و سرمایه گذاری های مختلف در آن صورت گیرد باید همه دستگاه های مرتبط وظایف خود را به یک مدیر واحد تفویض نمایند و ادارات جنبه نظارتی داشته باشند و این امر هم در گرو قرار داد طولانی مدت با یک سرمایه گذار با تجربه و فعال در حوزه گردشگری میسر است.
باقرپور ، یکی از موانع مهم توسعه و عمران و آبادانی دراین پارک عدم واگذاری طولانی مدت به سرمایه گذاران برشمرد و افزود: علیرغم مراجعه چندین سرمایه گذار توانمند برای مشارکت در پروژه های گردشگری شهرستان از جمله پارک جنگلی فندقلو عدم واگذاری بلند مدت ان و اعلام اینکه واگذاری اش برای مدت دو سال میسر است باعث شده سرمایه گذاران علاقه مند رغبتی به سرمایه گذاری نداشته باشند.
وی گفت: هیچ سرمایه گذاری رغبتی به سرمایه گذاری کلان برای واگذاری کوتاه مدت نداشته و امیدواریم این معضل با حمایت و مساعدت ویژه مسئولین استانی و کشوری مرتفع گردد.
به گزارش ایرنا، در دامنه کوه های روستای انداب قدیم در ۲۵ کیلومتری جاده اهر – مشکین شهر، منطقه ای بکر و سرسبز که بیشترین پوشش گیاهی آنرا درختان فندق تشکیل می دهد، با چشم اندازی زیبا، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
منطقه فندقلو اهر از جمله مناطق زیبا و گردشگرپذیر منطقه قره داغ است.
خبرنگار: رضا بالاگر **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
۷۲۲۵/ ۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین