اخبار گردشگری

زن نمونه داعش دنبال راه فرار بود که.. ! + عکس

زن نمونه داعش سالی جونز خواننده زن انگلیسی که به همراه پسرش به گروهک تروریستی داعش ملحق شده بود حالا دنبال راهی است برای فرار و بازگشت به کشورش اما … .

نام سالی جون زن نمونه داعش و خواننده راک بریتانیایی بعد از پیوستن به داعش و قرار گرفتند در میان رهبران این گروهک تروریستی در سرتاسر جهان منتشر شد و عناوین گوناگونی از قبیل ” لیدر زنان داعشی ” ” زن خونخوار داعش ” ، ” بانوی نمونه داعشی ها”، “نخستین زن انتحاری” به او اطلاق شد ولی از قرار معلوم دوره تمام این عنوان ها به پایان رسیده و او دنبال راهی برای فرار است.زن نمونه داعش

اوکه برای پیوستن به داعش پسر خردسالش را نیز با خود برده بود پس از نابود شدن پایگاه ها با پایان یافتن دوره فیری ها در رفته حالا در تلاش است تابا فرار از این منطقه به بریتانیا بازگردد.

یکی از زنان نجات یافته از دست داعشی ها که هم اکنون در اردوگاه کردها پناهنده شده است می گوید:زمانی که در سوریه بودند یک بار سالی جونز را دیدم ،سال پیش همسرش را که یکی از سرکرده های داعش بود از دست داد ولی پسرش را به عنوان جانشین همسرش و برای انجام عملیات وحشیانه آموزش داد.

پسر ۱۲ ساله او مسئول مجازات زندانیان بود مجازاتی که به بدترین شکل انجام می شد .

این زن در ادامه گفت قبل از اینکه به این اردوگاه برسم وضعیت تغییر کرده بود بحران تروریست ها روز به روز بیشتر می شد در حدی که خبر رسید سالی جونز خونخوار قصد فرار از منطقه و بازگشت به بریتانیا را داشته است ولی داعشی ها مانع او شده اند.

در مورد گریه ها و التماس های سالی جونز برای ترک داعشی ها در تمام منطقه صحبت می شد و اینکه داعشی ها به دلیل اینکه او بعد از ازدواج با یکی از نیروهای اصلی عضو نظامی محسوب میشود مانع او شده اند و به سالی اجازه بازگشت به بریتانیا را نمی دهند. حتی از رفتارهای وحشیانه داعش با او بعد از آنکه قصد داشت فرار کند شنیده می شد.

این زن در ادامه گفت :یکی از زنانی که به اردوگاه ما منتقل شده بود با سالی جونز رابطه صمیمی داشته است و می گفت که سالی وضعیت نامناسبی دارد چرا که داعشی ها به او گفته اند اگر فکر فرار به سرش بزند پسرش را خواهند کشت.