اخبار گردشگری

دادگستری تهران: اتهامات قاضی پرونده کهریزک اعلام شد/ ارسال پرونده مدیران کانال ها به دادگاه

رئیس دادگستری استان تهران به تشریح اتهامات یکی از قضات پرونده بازداشتگاه کهریزک پرداخت و تاکید کرد که این فرد دارای یک پرونده دیگر هم است که درحال بررسی است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی ، در پاسخ به این سوال که «حیدری‌فرد» یکی از قضات پرونده کهریزک دارای چه اتهاماتی بوده است که به ۱۵ سال حبس محکوم شده است؟ گفت: این فرد دارای اتهامات متعددی مانند تصرفات غیرقانونی، استفاده غیرقانونی از اموال دولت، ارتشا، استفاده از سلاح و درگیری در حوزه‌های مختلف و… است و به همین اتهامات محکوم شده است.

او ادامه داد: البته این فرد دارای یک پرونده دیگر هم است که در حال بررسی است و چون اتهامات هنوز اثبات نشده است، من از بیان آن اتهامات معذورم.

این مقام عالی قضایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اظهار داشت: کیفرخواست برخی از متهمان این پرونده صادر شده و به دادگاه ارسال شده است و تحقیقات در مورد سایرین ادامه دارد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مدیران کانال‌های تلگرامی در اعتراض به روند رسیدگی به پرونده‌شان اعتصاب غذا کرده‌اند. آیا این مسئله صحت دارد؟ تصریح کرد: این مسئله در حیطه مسئولیت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی است و من از این مسئله اطلاعی ندارم.