اخبار گردشگری

آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان

وقتی تور آنتالیا را انتخاب می کنید فقط به یک سفر تفریحی فکر می کنید و دنبال تفریحات آنتالیا هستید تا در ایام اقامت خود در این استان ترکیه ، ساعات خوش و خاطره انگیزی را در کنار دوستان و خانواده، سپری نمایید. شهر ساحلی آنتالیا برای همه سلایق و رده های سنی متفاوت سرگرمی دارد. برخی از جاهای تفریحی آنتالیا مناسب همه سنها ست مثل شو دلفین ها و آکواریم آنتالیا. پیشنهاد میکنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما در مرکز شهر آنتالیا یعنی کنیالتی به بازدید این آکواریم بروید .

8171

 آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است که در زمینی به مساحت ۳ هکتار ساخته و در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است. به گفته سازندگان، هدف اصلی طراح ایجاد نوعی هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و خود دریا بوده است. ورودی آکواریوم در طبقه همکف واقع شده و در ابتدا بوفه و آفیس های اداری وجود دارند در ادامه بازدیدکننده به بخش های مختلف و در نهایت یک تونل ۱۳۱ متری با عمق ۳ متر خواهد رسید که هرکدام با طراحی خاص خود به چشم بیننده می آیند .

8172

آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته و فاصله اش از فرودگاه آنتالیا ، ۱۵ کیلومتر می باشد. ” بندتی ” مجسمه ساز ایتالیایی مخزن اصلی آکواریم  را که شامل  یک هواپیما در اندازه واقعی، کشتی و لاشه های زیردریایی ست، طراحی کرده است. برخی از طرح های دیگر  آکواریوم عبارتند از یک ماشین غرق شده و  برخی از مقبره های سبک مصری. در بالای آکواریوم هوای آزاد در جریان است و این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند تا  لباس غواصی بپوشند و در این آکواریم شنا کنند و به ماهیها غذا بدهند و با کوسه های کوچک، در اشعه بی ضرر مانتا، شنا کنند. در تمام این مدت یک لیدر و محافظ مسلط در کنار شماست ، بنابراین لازم نیست که نگران باشید ، فقط آرام باشید و از این تجربه لذت ببرید .

8173

در این آکواریوم به کودکان توجه زیادی شده و برای آنها زمینهای بازی متنوعی در نظر گرفته شده است. بچه ها می توانند از سواریهای تفریحی، کنسول های بازی و حتی سینمای کوچک آکواریوم برای سرگرمی بهره مند شوند. در این آکواریوم در آنتالیا برای بچه هایی که فرصتی برای تجربه روزهای برفی نداشته اند، شرایط برف بازی فراهم شده. بچه ها  از دیدن این برفها ذوق زده و سرگرم می شوند. سالن برف این اکواریوم در آنتالیا ۱۵۰۰ مترمربع می باشد و بزرگترین سالن برفی دنیاست. سه کلبه اسکیمو ، خانه بابانوئل و یک کافه  در این سالن هست که می توانید یک چای گرم در آنجا بنوشید و در دمای ثابت -۵ خودتان را گرم کنید . یک فروشگاه بزرگ با اسباب بازی برای تمام گروه های سنی کودکان نیز وجود دارد .