اخبار گردشگری

اجرای طرح نشاط معنوی در۳۱ بقعه متبرکه، مسجد و حسینیه هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی سه شنبه در نشست خبری به مناسبت اجرای طرح نشاط معنوی با خبرنگاران افزود: افراد ۷ تا ۱۷ سال می توانند با مراجعه به مساجد و بقعه های مجری در این طرح ثبت نام و شرکت کنند.
وی ادامه داد: هیچ هزینه ای برای ثبت نام و شرکت در طرح نشاط معنوی از افراد و خانواده هایشان دریافت نمی شود و احتمال دریافت مبلغ اندکی هزینه بیمه درصورت برگزاری اردو وجود دارد.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها ۶۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح در هرمزگان هزینه در نظر گرفته شده که از محل درآمدهای بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه های دارای درآمد تامین می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، هدف از اجرای طرح نشاط معنوی در مساجد و حسینیه های دارای درآمد، سوق دادن هیات امنای آنان به سمت اجرای برنامه های فرهنگی وکمک به تربیت اسلامی افراد عنوان کرد .
وی اضافه کرد: کلاس های احکام شرعی، حفظ قرآن و حفظ موضوعی با حضور حدود ۲۵ مبلغ و مربی اعزامی از قم و بومی در این دوره برای شرکت کنندگان برگزار می شود.
بقاع شاخص برگزار کننده این طرح شامل امامزاده سید مظفر (ع) ، امامزاده سید کامل(ع)، مجتمع فرهنگی ابوالفضل ، امامزاده شاه محمد تقی (ع) بندرعباس، امامزاده سید سلطان محمد (ع)،امامزاده سید محمود سَکُل (ع) ، امامزاده سید امیر (ع) رودان، امامزاده سید محمد (ع) ،امامزاده شاه قطب الدین (ع) و امام زاده ابراهیم (ع)حاجی آباد ، بقاع متبرکه ابوالفضل احمد آباد ، ابوالفضل شاهمرادی میناب وامامزاده سید مظفر (ع) قشم است.
یک هزار و ۸۴۱ نفر شامل یک هزار نفر در مقطع ابتدایی، ۶۳۱ نفر در مقطع راهنمایی، ۱۸۵ نفر در مقطع دبیرستان و ۲۵ نفر با سن بالاتر از دبیرستان پارسال در طرح نشاط معنوی شرکت کردند.
۳۲۱۹/۶۰۴۸
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبیر:
newsroom@irna.ir



تماس بی واسطه با مسئولین